جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۳۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ساعت ۹:۳۰

نمایشگاه هفته سلامت افتتاح شد

امروز در مراسمی نمایشگاه هفته سلامت با حضور مسئولین و مردم شیروان در محل مرکز بهداشت واقع در ابتدای خیابان شفا افتتاح شد.
به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان، دکترزارع در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته سلامت گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه به نمایش گذاشتن توانمندی های مرکز بهداشت است در این نمایشگاه بروشورها و بسته های فرهنگی در راستای ایمنی غذا و تحقق عدالت در سلامت برای آحاد مردم ارائه می شود تا مردم با اطلاعاتی که از بخش سلامت پیدا می کنند بتوانند سلامتی شان را با کمترین هزینه تامین کنند.
 
 
 
دکتر زارع با اشاره به این که مهمترین مشکلی که مردم دربحث تغذیه دارند فشار خون و چربی خون بالاست افزود: نظر به اینکه شعار امسال "از مزرعه تا سفره " است بحث سالم بودن غذا برای ما اهمیت دارد و مردم باید دراین زمینه برنامه ریزی داشته باشند تا افرادی که از افزودنی های اضافی در مواد خوراکی خود استفاده می کنند و باعث به خطرافتادن سلامتی خودشان می شود پرهیز کنند از جمله نمک برای کسانی که فشارخون دارند و روغن برای کسانی که چربی خون بالایی دارند پیشنهاد می کنیم که این افزودنی ها را به غذای خود اضافه نکنند.
 
 
 
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک