شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۳۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ساعت ۹:۵۷

بازدید مسئولین از روند پروژه پارک ساحلی رودخانه چایلق

دکتر عزيزي در بازديد از پروژه ناتمام رودخانه چايلق ازبهره برداري فاز اول اين پروژه به طول 600متر تا پايان سال خبر داد.
به گزارش اترک نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي شيروان، دکتر عزيزي نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در بازديد از پروژه ناتمام رودخانه چايلق با اشاره به اينکه امسال سال همدلي و همزباني، دولت و ملت نامگذاري شده است گفت:نتيجه همدلي وهمزباني تحولات بزرگي است که در شهر به وجود آمده و خواهد آمد .
 
 
عزيزي گفت: رودخانه چايلق يکي از آرزوهاي بزرگ مردم شيروان است که اين رودخانه از اين وضعيت خارج شود با طراحي هايي که شهرداري اعمال کرده و با دستوراتي که شوراي اسلامي شهر داده اند و با حمايت هاي مردم شيروان قرار است که داخل اين رودخانه آب و درحاشيه ي آن فضاي سبز، پارک و اطراف آن معماري يکسان ساخته شود.درانتهاي اين رودخانه درياچه مصنوعي و سيستمی برای گردش آب احداث می شود تا در مصرف آب صرفه جويي شود.
  
 
وي افزود: براي کمبود آب اعتباراتي تخصيص داده شده است که درصورت کمبود آب لایروبی قنات شهرداري در دستورکار قرار می گیرد و برای جلوگیری جاري شدن سيل، سدي درحنامه با اعتبار 350 ميليون تومان ساخته می شود.
 
 
شهردار شیروان افزود: پل شهيد پارسا برروي رودخانه چايلق شيروان در حال احداث است و همچنين ساماندهي رودخانه چايلق در دستور کار قرار دارد، تاخير درانجام اين پروژه به دليل مشکلات اخذ مجوزازنهاد هاي مربوطه و تکميل نقشه ها بوده است در حال حاضراين موانع ها رفع شده اند، اميدواريم درفاز اول اين پروژه به طول 600 متر را بتوانيم تاپايان سال به بهره برداري برسانيم.
 
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک