شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۳۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ساعت ۱۳:۴۵
در راستای نامه اخیر رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا:

نامه رهبر معظم انقلاب بیانگر آن بود که اسلام دین محبت و دوستی است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این پیام، جوانان را به شناخت اسلام از منابع اصلی و بدون هیچ واسطه ای دعوت کرده که بسیار در بین جوانان تاثیرگذار است و این پیام تاریخی موج اسلام هراسی را خنثی کرد
نامه رهبر معظم انقلاب بیانگر آن بود که اسلام دین محبت و دوستی است,
به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی که موج اسلام هراسی بعد از کشتار کارکنان یک نشریه هتاک به پیامبر گرامی اسلام (ص) در غرب شکل گرفت که رهبر فرزانه انقلاب با صدور این پیام سازنده این موج را بی‌اثر کرد.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: مضمون این نامه بیانگر آن بود که اسلام دین محبت و دوستی است و جای ترس نیست و جوان‌ها خودشان باید پیام دین اسلام را که منشأ آن قرآن است بخوانند و به سردمداران خود گوش ندهند.
عبدالرضا عزیزی افزود: جوانان اروپایی و آمریکایی از طریق شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی باهم در ارتباط هستند و این نامه بهترین پیام برای جوانان غربی درباره اسلام است.
وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در نامه خود، جوانان را به شناخت اسلام از منابع اصلی و بدون هیچ واسطه‌ای دعوت کرده که در بین جوانان تأثیر بالایی خواهد داشت.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: جوانانی که به دنبال حق هستند، با مطالعه این نامه به دنبال شناخت و آشنایی بیشتر از اسلام ناب محمدی (ص) خواهند رفت و مقابله سردم داران آن‌ها با اسلام و رواج اسلام هراسی را خنثی خواهد کرد.
نماینده مردم شیروان در مجلس اظهار داشت: پیام ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در واقع یادآور نامه امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران به گورباچف رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق که نصایحی در زمینه‌های مختلف از جمله رو آوردن به حقیقت، اعتقاد داشتن واقعی به خدا و کنار گذاشتن مبارزه با خدا و دین خدا دانست.
عزیزی با بیان اینکه نامه رهبر معظم انقلاب با منطق و مستدل نوشته شده است، تأکید کرد: این نامه به خوبی جوانان حقیقت جو را خطاب قرار داده است.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه هدف اصلی کشورهای غربی نمایندن چهره‌ای خشن و بی رحم از اسلام مانند گروهی تکفیری است، افزود: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا اقدامی شایسته در زمانی بسیار حساس برای معرفی اسلام حقیقی به جهانیان است.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این نامه توطئه‌های استکبار و صهیونیسم علیه اسلام را با شکست مواجه کرد، بیان داشت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی در تاریخ ثبت خواهد شد و حُجت را بر جوانان جویای حق و آزادگی تمام کرد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به سیاه نمایی غرب از اسلام، رهبری معظم انقلاب در این پیام تاریخی از جوانان اروپا و آمریکا دعوت کردند که بدون توجه به هوچی گری و تصویرسازی غلط دشمنان از اسلام به سمت کشف حقیقت این دین بروند و حقیقت را دریابند.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک