شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گفتگو | کد خبر: ۳۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۷/۲۶ - ساعت ۱۳:۳
کاپیتان تیم گرند خراسان:

تمرین درزمینی که راه رفتن معمولی هم درآن مشکل است/ مسئولان از ورزش بی خبرند

حمیدرضا رنجبر، کاپیتان، اولین تیم فوتبال لیگ دومی خراسان شمالی تشکیل چنین تیمی را برای استان بسیار ارزشمند می داند اما از حمایت نکردن مسئولان و صنایع استان از ورزش گلایه مند است.
تمرین درزمینی که راه رفتن معمولی هم درآن مشکل است/ مسئولان از ورزش بی خبرند,گرند خراسان + لیگ دسته دو+ خراسان شمالی+ فوتبال
کاپیتان تیم گرندخراسان در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز گفت: این تیم امسال تشکیل شده و 70 درصد اعضای تیم را بازیکنان بومی خراسان شمالی تشکیل داده اند ، 2 بازیکن هم از لیگ برترجذب کرده است و از دوماه قبل تمرینات خود را شروع کرده است و روزانه تمرین دارد .
 
تمرین در زمینی که راه رفتن معمولی هم در آن مشکل است
رنجبر در ادامه در باره شرایط تمرین تیم در استادیوم تختی گفت: تیم در حالی در این ورزشگاه تمرین می کند که زمین فوتبال آن حتی برای راه رفتن معمولی هم مناسب نیست چه برسد به اینکه بخواهی در آن تمرین داشته باشی.
این فوتبالیست جوان خراسان شمالی اضافه کرد : حتی اگر ورزشکاران و اعضای تیم در حد لیونل مسی هم باشند  در این شرایط و این زمین بازی کنند، نتیجه نخواهند گرفت.
وی البته به تمرین در زمین چمن پتروشیمی خراسان هم اشاره کرد و گفت: زمین چمن پتروشیمی نسبت به تختی هموار است اما به دلیل استاندارد نبودن و نداشتن امکاناتی از جمله و رختکن و سرویس های بهداشتی از سوی ناظر تایید نمی شود و مسابقات باید به اجبار در زمین نامناسب تختی برگزار شود.
 
تماشاچیان 90 دقیقه ایستاده بازی را تماشا می کنند
کاپیتان تیم گرند گفت: ورزشگاه تختی تنها ورزشگاهی است که محلی برای نشستن تماشاچیان وجود ندارد و دوستداران فوتبال مجبورند 90 دقیقه ایستاده بازی را تماشاکنند و اگر من خودم فوتبالیست نبودم امکان نداشت در چنین شرایطی به ورزشگاه بروم و بازی را تماشا کنم.
رنجبر با گلایه از این شرایط در استان گفت: این شرایط انگیزه را هم از فوتبالیست و هم از مردم که حمامیان ورزش هستند می گیرد و ما خودمان هم خجالت می کشیم در چنین شرایطی مسابقات را برگزار کنیم .
وی اضافه کرد: این شرایط در حالی در استان ما وجود دارد که وقتی ما برای مسابقه با تیم شهدای جویبار وارد شهرستان جویبار شدیم وقتی از مردم آدرس ورزشگاه را می پرسیدیم می گفتند کدام زمین؟! در حالی که جویبار اندازه فاروج خودمان است اما امکاناتش از کل استان ما بیشتر بود. 
این فوتبالیست بجنوردی ادامه داد: وقتی هم که وارد ورزشگاه شدیم علاوه بر اینکه حدود هزار و 500 نفر تماشاچی حضور داشت همه مسئولان محلی اعم از امام جمعه ، فرماندار ،شهردار و اعضای شورای شهر حضور داشتند.
 
مسئولان ما از ورزش بی خبرند
رنجبر اضافه کرد: متاسفانه مدیران و مسئولان بومی ما ورزشی نیستند و اصلا خبری از ورزش ندارند چون ما دوماه است که تمریناتمان را شروع کرده ایم ولی دریغ از اینکه مسئولی خبرتیم را بگیرد.
وی با بیان اینکه حضور مسئولان دلگرمی برای تیم است ، افزود: مسئولان در حالی به ورزش بی مهری می کنند که حمایت از ورزش و کشاندن جوانان به سمت ورزشگاه ها می تواند از وقوع بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی پیشگیری کند و یک کار فرهنگی است.
کاپیتان اولین تیم فوتبال لیگ دومی خراسان شمالی اضافه کرد: ما در استان صنایع بزرگی مثل پتروشیمی، آلومینا ،فولاد،سیمان داریم که توان تیم داری را دارند اما این کار را نمی کنند و بودجه ورزشی تبدیل می کنند به بن های استفاده از استخر و به کارکنان می دهند.
 
تیم گرند بی تجربه اما با انگیزه 
رنجبر در ادامه با اشاره به شرایط تیم گرندخراسان گفت: میانگین سنی بازیکنان 22 سال است و تیم جوانی است که از انگیزه های زیادی هم برای ماندن در این لیگ و حتی سعود هم دارد.
وی اضافه کرد: مسابقات لیگ دو در چهار گروه 10تیمی برگزار می شود که تیم گرند با تیم های خونه به خونه بابل، الوند همدان، شهید مدنی اندیمشک، شهدای جویبار، شهرداری دزفول ، شهرداری زنجان، هف سمنان ،سپیدرود رشت و بهمن شیراز همگروه است.
عضو تیم گرند خراسان گفت: در هفته اول با تیم شهید مدنی مسابقه داشتیم که این تیم در مسابقه حضور پیدا نکرد که منتظر نظر فدارسیون در خصوص اعلام نتیجه هستیم. در بازی دوم سه شنبه هفته گذشته با شهرداری جویبار مسابقه داشتیم که با نتیجه 2 بر صفر باختیم که البته در این بازی به دلیل کم سن و سال بودن بازیکنان و بی تجربگی نتیجه را واگذار کردیم.
و سومین بازی را این هفته سه شنبه ساعت 14 در ورزشگاه تختی با الوند همدان داریم که به دلیل اینکه محروم و مصدوم نداریم و تمرینات خوبی هم انجام دادیم امیدواریم که برنده بازی باشیم.
وی در خصوص مربی تیم آقای حسن سروری هم گفت: این مربی بومی استان بوده و در تیم های بزرگی هم حضور داشته است و دارای تجربه خوبی است و لان هم همه تلاش تیم در مرحله اول نگهداری تیم در این لیگ و بعد هم صعود است.
 
حرف آخر:
از آقای طلایی مدیرعامل شرکت تجاری گرند خراسان تشکر می کنم که اسپانسری تیم خراسان شمالی را برعهده گرفتند چون اگر ایشان هم حمایت نمی کردند فوتبال استان 10 سال به عقب برمی گشت.و از مسئولان استان خواهش می کنم به فکر ورزش باشند و استادیوم 15 هزار نفری بجنورد رو که الان آماده تحویل است را راه اندازی کنند.
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک