شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ساعت ۸:۴۷
نائب رئیس شورای شهر بجنورد:

۵ نقطه محوری بجنورد امسال بازگشایی می‌شود

نائب رئیس شورای شهر بجنورد گفت: پنج نقطه مهم و محوری شهر بجنورد به منظور روان سازی ترددها در سال جاری بازگشایی خواهد شد.
۵ نقطه محوری بجنورد امسال بازگشایی می‌شود,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، علی اربابی در جمع خبرنگاران با گرامی داشت روز شوراها با بیان این خبر اظهار کرد: از جمله این نقاط در مسیرهای ۳۲ متری شهدا، انتهای خیابان قیام جنوبی و ۴۲ متری آیت الله موسوی بجنوردی قرار دارند که بازگشایی می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به آسفالت معابر شهر بجنورد اظهار کرد: روند حرکت و توسعه این اقدام در شهر بجنورد تا حدی افزایش یافته است.

نائب رئیس شورای شهر بجنورد گفت: در سال ۱۴۰۰ به مساحت ۷۰ هزار متر مربع، در سال ۱۴۰۱ به مساحت ۱۸۰ هزار متر مربع و در سال ۱۴۰۲ به مساحت ۲۳۱ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت شدند.

وی اعلام کرد: در سال جاری نیز ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت خواهد شد.

اربابی خاطر نشان کرد: در مجموع هنوز می‌بایست چهار میلیون متر مربع از معابر این شهر آسفالت شوند.

وی همچنین تصریح کرد: آسفالت معابر مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین این شهر نیز در برنامه اقدامات اجرایی شهرداری بجنورد قراردارد.

در عین حال، نایب رئیس شورای شهر بجنورد به کارخانه قدیمی تولید آسفالت شهرداری بجنورد نیز اشاره و بیان کرد: این کارخانه فرسوده است که موجب شده است بر کیفیت تولید آسفالت این شهر اثرگذار باشد.

افزون بر این، وی با اشاره به میدان خرمشهر نیز اعلام کرد: به منظور روان سازی ترافیک در مسیر این میدان، مطالعات ایجاد تقاطع غیر همسطح در این میدان آغاز شده است.

اربابی در خاتمه به خریداری ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۱۴ دستگاه ون برای شهر بجنورد در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بجنورد نیز اشاره و اعلام کرد: تعدادی از دستگاه‌های خریداری شده به شهرداری بجنورد تحویل شده‌اند و هنوز تعدادی نیز تحویل نشده‌اند.

انتهای خبر/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک