جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ساعت ۱۳:۳۸
رئیس هیات مدیره مؤسسه غیرانتفاعی حکیمان بجنورد:

طلب دانشجویان حکمیان پرداخت می‌شود

رئیس هیات مدیره مؤسسه غیرانتفاعی حکیمان بجنورد گفت: دانشجویان موسسه منحل شده حکیمان ۱۴۰ میلیون تومان طلب از این مؤسسه دارند که طبق توافق مقرر شده که دانشگاه اشراق این بدهی را پرداخت کند.
طلب دانشجویان حکمیان پرداخت می‌شود,

لطفعلی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در پاسخ به مطالبه تعدادی از دانشجویان که مدعی شده بودند هزینه یک ترم تحصیلی را در مؤسسه حکیمان پرداخت کرده‌اند و مجدد مجبور شده‌اند هزینه این ترم را در دانشگاه اشراق پرداخت کنند، اظهار کرد: دانشجویان نگران طلب خود نباشند، چراکه طلب آنان، بدهی مؤسسه حکیمان به دانشگاه اشراق محسوب می‌شود و طبق توافق این مبلغ تسویه خواهد شد.

لطفعلی‌پور تأکید کرد: اسناد طلب دانشجویان نزد بانک موجود است و طبق بررسی‌ها این دانشجویان مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان از مؤسسه طلب دارند.

وی با بیان اینکه بعد از انحلال مؤسسه غیرانتفاعی حکیمان مقرر شد که دانشجویان این مؤسسه به مؤسسه آموزش عالی اشراق بجنورد منتقل شوند، گفت: در تفاهم‌نامه‌ای که بین این دو مؤسسه منعقد شده، مقرر شده است که ۸۰ درصد از شهریه دانشجویان منتقل شده به مؤسسه حکیمان و ۲۰ درصد به اشراق اختصاص داده شود.

این مسئول تأکید کرد: براین‌اساس مبلغی که به‌عنوان تسویه‌حساب از برخی از دانشجویان مؤسسه منحل شده حکیمان دریافت شده است به میزان ۱۴۰ میلیون تومان بوده که در ترم‌های آتی از سوی دانشگاه اشراق لحاظ خواهد شد و دانشجویان نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

لطفعلی‌پور ضمن عذرخواهی از دانشجویانی که دچار مشکل شده‌اند، گفت: انحلال این مؤسسه خارج از اختیار هیئت‌مدیره بود و خواستار کمک مسئولان به پابرجا ماندن سایر مؤسسات غیرانتفاعی شد.

وی تأکید کرد: چنانچه شرایط حمایتی از مؤسسات علمی و آموزشی به همین روال باشد در آینده شاهد انحلال سایر مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی خواهیم بود.

انتهای خبر/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک