یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ساعت ۱۲:۲۴
معاون حمل‌ونقل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

جابه‌جایی ۵۸ درصد مسافران خراسان‌شمالی با مینی‌بوس

معاون حمل‌ونقل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۵۸.۵ درصد مسافران خراسان‌شمالی طی فروردین امسال با مینی‌بوس جابه‌جا شدند.
جابه‌جایی ۵۸ درصد مسافران خراسان‌شمالی با مینی‌بوس ,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، سعید سبحانی اظهار داشت: طی فروردین امسال ۵۸.۵ درصد مسافران خراسان شمالی با مینی‌بوس جابه‌جا شدند.

 وی با اشاره به جابه‌جایی ۲۳ درصد مسافران با سواری کرایه عمومی و ۱۸.۵ درصد مسافران با اتوبوس افزود: در ماه گذشته ۱۴۲ هزار و ۴۶۲ مسافر با انواع ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شدند که ۱۲.۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 این مسئول افزود: جابه‌جایی مسافران در این بازه زمانی با ۱۷ هزار و ۹۸۸ سفر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش‌یافته است.

 وی اظهار کرد: در نخستین ماه فصل بهار، 7۷۵درصد مسافران توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون استان و ۲۵ درصد خارج استان سفرکرده‌اند.

 سبحانی ادامه داد: ۳۸ شرکت، یک هزار و ۲۹۶ راننده و ۸۴۳ دستگاه ناوگان شامل ۱۴۹ دستگاه اتوبوس، ۲۵۳ دستگاه مینی‌بوس و ۴۴۱ دستگاه سواری کرایه عمومی در بخش مسافری فعالیت می‌کنند.

 به گفته وی مسافران می‌توانند انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک