جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ساعت ۱۲:۶
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد:

آسفالت ۴۰۰ هزار مترمربع معابر روستاهای خراسان‌شمالی

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: آسفالت معابر روستایی به وسعت ۴۰۰ هزار مترمربع سال ۱۴۰۲ در استان اجرا شد.
آسفالت ۴۰۰ هزار مترمربع معابر روستاهای خراسان‌شمالی ,

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از روابط عمومی اداره نیاد مسکن استان، سعید رئوفی اظهار کرد: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان از برنامه های سال ۴۰۱ بود که در سال گذشته اجرایی شد که البته این طرح در ۲۰۹ روستا عملیاتی و بر این اساس ۲۶۴ درصد از این اهداف محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بعد مسافت روستاها و شرایط توپوگرافی این مناطق، اجرای این حجم از عملیات، کار بسیار ارزنده ای است که برای خدمات رسانی به ساکنان اجرا شد، امسال هم از برنامه های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: اجرای طرح هادی در روستاهای استان در برنامه های سال ۴۰۲، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که بخشی از آن از منابع قیر رایگان تامین می شود.

وی تصریح کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

رئوفی با بیان اینکه اکنون طرح هادی در ۱۸۰ روستای استان ناتمام است گفت: طرح هادی در ۳۰ روستای استان در حال اجرا است و پیمانکاران مشغول کار هستند البته این رقم در ماه های آتی افزایش می‌یابد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک