پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ساعت ۸:۱۰
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی:

تورهای بجنورد گردی در نوروز ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برگزاری تورهای بجنورد گردی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.
 تورهای بجنورد گردی در نوروز ۱۴۰۳ برگزار می‌شود,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان علی مستوفیان در جلسه با رئیس انجمن راهنمایان گردشگری خراسان شمالی که عصر روز گذشته در بجنورد برگزارشد، اظهار کرد: با توجه به استقبال چشمگیر علاقه‌مندان و مسافران از تور بجنورد گردی در سال گذشته، امسال نیز تور بجنورد گردی و بجنورد شناسی برگزار خواهد شد.

وی افزود: بازدید از خانه تاریخی جاجرمی و خانه صنایع‌دستی، موزه مردم‌شناسی و باستان‌شناسی عمارت مفخم، موزه اسناد و نسخ خطی آینه‌خانه، کاروان‌سرای سردار، پارک نمونه ملی گردشگری بابا امان و پاک نمونه ملی گردشگری بش قارداش، گلخانه شهرداری، باشگاه سوارکاری از برنامه‌های اجرا شده در این تور است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تور بجنورد گردی در شیفت صبح و عصر از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد، گفت: امسال با همکاری شهرداری بجنورد برنامه‌های بسیار متنوعی راهبردی برای توسعه گردشگری شهری و ماندگاری مسافر در دستور کار قرار دارد که رشد اقتصاد شهری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک