شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ساعت ۹:۲۴

بارش باران در نقاط مختلف کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور طی پنج روز آینده و افزایش آلودگی هوا طی امروز (۱۶ اسفندماه) در کلانشهرها خبر داد.
بارش باران در نقاط مختلف کشور,

به گزارش عصراترک، صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا افزود: امروز (۱۶ اسفندماه) در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان رگبار و رعدو برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در اواخر وقت در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد. 

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۱۷ اسفندماه) گستره بارش آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه ، کردستان، زنجان ،قم ، مرکزی ، همدان ، قزوین ، البرز ،تهران لرستان و چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد.

 رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: جمعه (۱۸ اسفندماه) در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و شنبه (۱۹ اسفندماه) در شمال غرب، شمال شرق، جنوب و جنوب شرق کشور بارش رخ می‌دهد. 

وی افزود: یکشنبه با تشدید و گسترش بارش در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های زاگرس مرکزی شاهد بارندگی خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه گفت: طی این پنج روز بارش در مناطق مرتفع و کوهستانی به شکل برف و در مناطق جنوبی با رعد و برق همراه است. 

وی افزود: چهارشنبه با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا و انباشت آلاینده‌های جوی کیفیت هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، قم، اراک و اصفهان کاهش می‌یابد. از پنجشنبه تا یکشنبه در جنوب جنوب شرق و شرق وزش باد شدید رخ می دهد. 

وی افزود: امروز دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج است دریای خزر نیز پنجشنبه و یکشنبه مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا ( ۱۷ اسفند ‌ماه) نیمه ابری، غبار صبحگاهی، از بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی جمعه ‌ ( ۱۸ اسفند ماه) کمی ابری تا نیمه ابری،گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک