دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - ساعت ۱۵:۲۰
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد:

 بلاتکلیفی پروژه مادر و کودک از سال ۸۶ تاکنون

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه پروژه مادر و کودک از سال ۸۶ تاکنون بلاتکلیف مانده، گفت: قطعاً جانمایی این بیمارستان در خارج از مجموعه امام حسن هزینه‌های بالایی دارد، اما باگذشت ۱۰ سال آینده به مشخص می‌شود که شهربازی بهترین مکان انتخابی برای ساخت این پروژه بوده است.
 بلاتکلیفی پروژه مادر و کودک از سال ۸۶ تاکنون,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، جواد شاهین فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان خراسان شمالی اظهار داشت: برخی از پروژه‌ها تاریخچه طولانی دارند و قبلاً کلنگ‌زنی و رها شده و به مرحله بهره‌برداری نرسیده‌اند.

 وی ادامه داد: براین‌اساس برای بین بردن این ذهنیت در حوزه کلنگ‌زنی پروژه‌ها، ابتدا پروژه را به یک مرحله می‌رسانیم بعد کار عنوان می‌شود.

 شاهین فر اضافه کرد: خوابگاه دانشجویی ۲۴۰ نفره که بیش از ۱۰ سال معطل‌مانده بود، در اواخر فروردین آغاز به کار شد و تلاش بر این است تا اردیبهشت‌ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 این مسئول با اشاره به این موضوع که تلاش بر این است که ۱۰۰ درصد دانشجویان ورودی به خوابگاه دسترسی داشته باشند، گفت: در حال حاضر برخی از خوابگاه‌های دانشجویی مورداستفاده استیجاری با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود، اما خوابگاه‌های ملکی به‌صورت کاملاً رایگان به دانشجویان داده می‌شود.

 وی ابراز داشت: همچنین هم زمان با احداث این خوابگاه دانشجویی، یک خوابگاه متأهلی و یک خوابگاه برای اعضای هیآت علمی در دست‌ساخت است.

 شاهین فر بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در تلاش هستیم که یک شهر دانشگاهی در محل پردیس ایجاد کنیم و هر آنچه که برای زندگی استاد و دانشجویان نیاز است در آن قرار داده شود که تاکنون نیز بخش‌هایی از قبیل ایجاد نانوایی، تعمیرگاه، سایت ورزشی ایجاد شده که اینها قطعاً رؤیا نیست و اکنون نقشه‌های فنی و مهندسی این پروژه در دست اجرا است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی دررابطه‌با پروژه مادر و کودک توضیح داد: مکان انتخابی در منطقه گلستان شهر بجنورد طبق استعلام‌های انجام شده از اداره آب در مسیر سیلاب قرار داشت که باعث رد مکان شد.

 وی ادامه داد: همچنین در زمان انتخاب زمین در منطقه شهربازی بجنورد، برخی رسانه‌ها به‌جای سنگ‌اندازی اگر کمک می‌کردند قطعاً اتفاق بزرگ و مثبتی در استان جریان پیدا می‌کرد، درحالی‌که در سال ۸۶ نیز این پروژه در خیابان تختی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد؛ اما متوقف و در نهایت به سایت دانشگاه امام حسن (ع) منتقل شد.

 این مسئول با تأکید بر این موضوع که آغاز به کار پروژه مادر و کودک از سال ۸۶ بوده، ولی هنوز بلاتکلیف مانده است، گفت: قطعاً جانمایی این بیمارستان در خارج از مجموعه امام حسن هزینه‌های بالایی دارد، اما باگذشت ۱۰ سال آینده به این نتیجه خواهید رسید که شهربازی بهترین مکان انتخابی برای ساخت این پروژه بوده است که با آن موافقت نشد.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک