دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ساعت ۱۲:۶
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

شناسایی ۶۸ متخلف حوزه درمان به دستگاه قضا

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه، یک‌هزار و ۳۳۴ بازدید توسط تیم‌های ویژه انجام ۶۸ تخلف نیز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده است.
شناسایی ۶۸ متخلف حوزه درمان به دستگاه قضا,

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، عبدالله کبریایی با بیان این که نظارت‌های مستمر بر مراکز درمانی توسط اداره نظارت و بازرسی این معاونت انجام می‌شود، عنوان کرد: در جریان این بازدیدها، تذکراتی ثبت و متخلفان نیز شناسایی شده است.

 وی با اشاره به اینکه این بازدیدها در راستای نظارت بر ارائه خدمات درمانی در تمام مراکز ارائه‌دهنده خدمات مرتبط انجام می‌شود، ادامه داد: ۱۲ پرونده در کمیسیون ماده ۱۱، بررسی شده که ۹ پرونده دارویی به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌اند، همچنین ۲۲ پرونده صنفی نیز به تعزیرات و دادسرا ارسال شده است.

 کبریایی با اشاره بازرسی‌ها در حوزه دارو، عنوان کرد: دراین‌خصوص نیز ۲۱ پرونده تشکیل شده که ۲۰ مورد آن به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

 وی ادامه داد: بازرسی و نظارت در حوزه نظام‌پزشکی نیز منجر به معرفی ۹ پرونده درمانی به دادسرا و پلمب ۶ مرکز درمانی غیرمجاز و مداخله‌گر شده است.

 این مسئول خاطرنشان کرد: بازدیدها از بیمارستان‌های عمومی دولتی و غیردولتی، مرکز جراحی محدود و سرپایی، درمانگاه عمومی، تخصصی، دندانپزشکی، مطب پزشک عمومی، متخصص و فوق‌تخصص، دندانپزشک عمومی، دندانپزشک متخصص، مراکز MMT، دفتر کار مامایی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، کاردرمانی، مرکز پرستاری در منزل، مؤسسه رادیولوژی و سونوگرافی، رادیولوژی فک و صورت، لابراتوار پروتزهای دهانی و مؤسسه فیزیوتراپی انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی یادآوری کرد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را با مراجعه به واحد شکایات مراکز درمان و بیمارستان‌ها و معاونت درمان و یا تماس با سامانه ۱۹۰ را ثبت و اعلام کنند.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک