سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ساعت ۱۱:۰
 مسئول بسیج مداحان بسیج سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

همایش ملی «نغمه‌سرایان اهل‌تسنن» فرصتی برای همدلی اقوام است

 مسئول بسیج مداحان بسیج سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی هدف از برگزاری همایش ملی نغمه سرایان اهل‌تسنن را در واقع تأکید بر مشترکات دینی، مذهبی، گسترش وحدت و همدلی عنوان کرد.
همایش ملی «نغمه‌سرایان اهل‌تسنن» فرصتی برای همدلی اقوام است,

 به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، موسی‌الرضا رحیمی، مسئول بسیج مداحان بسیج سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پنجمین همایش ملی نغمه سرایان اهل‌سنت خراسان شمالی در جمع اصحاب رسانه استان اظهار داشت: این همایش به میزبانی خراسان شمالی با حضور ۱۰ استان کشور از روز دوشنبه در مرکز خراسان شمالی آغاز و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

 وی ادامه داد: این همایش در واقع فرصت مغتنمی برای به نمایش گذاشتن دلدادگی اهل‌تسنن به ساحت مقدس اهل‌بیت به زبان شعر و نغمه‌سرایی است.

 این مسئول اضافه کرد: هدف از برگزاری همایش ملی نغمه سرایان اهل‌تسنن در واقع تأکید بر مشترکات دینی، مذهبی، گسترش وحدت و همدلی است که در سراسر استان به اشتراک گذاشته می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه خراسان شمالی طی سال جاری میزبان همایش ملی قرآنی بوده، این همایش ملی نیز در راستای رویکرد اهل‌بیت با بیان مشترکات دینی و نظام در استان خواهد بود.

 مسئول بسیج مداحان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ابراز داشت: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری بر وحدت و همدلی، در استان خراسان شمالی به این موضوع نیز پرداخت شده و در زمینه وحدت به‌خوبی کار شده است.

 وی در انتها ابراز داشت: برگزاری این همایش ملی در استان در واقع فرصت خوبی برای نمایش ظرفیت وحدت استان به همه استان‌ها و سراسر جهان نشان دهیم.

 رحیمی در ادامه گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تعداد یک هزار و ۷۷۵ نفر جامعه هدف مداحان استان هستند که از این تعداد ۶۷ درصد تحت پوشش بسیج هستند.

 این مسئول یادآور شد: گفتنی است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته بعد از اتمام همایش ملی نغمه سرایان اهل‌تسنن، کانونی تحت این عنوان در مرکز رازو جرگلان ایجاد خواهد شد.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک