چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ساعت ۹:۱۶
جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در امور اقشار بسیج:

همایش «نغمه‌سرایان‌اهل‌تسنن» به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در امور اقشار بسیج گفت: پنجمین همایش نغمه سرایان اهل‌سنت، به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد با حضور ۱۰ استان از سراسر کشور برگزار می‌شود.
همایش «نغمه‌سرایان‌اهل‌تسنن» به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود,

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»؛ محمد براتی، جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در امور اقشار بسیج، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان خراسان شمالی به مناسبت برگزاری همایش ملی نغمه سرایان اهل‌سنت کشور اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش افزایش انسجام، وحدت و همدلی بین اقوام اهل‌سنت کشور است که با حضور ۱۰ استان از سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

براتی گفت: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری بر وحدت بین مردم و اقوام، قطعاً این همایش ظرفیتی برای معرفی ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ درصد جمعیت خراسان شمالی را اهل‌تسنن تشکیل می‌دهند، گفت: اهل‌تسنن خراسان شمالی ارادت ویژه‌ای به اهل‌بیت و رهبری و پیامبر دارند و باتوجه‌به اینکه در آستانه عید مبعث قرار داریم، قطعاً برگزاری این قبیل همایش‌ها باعث افزایش همدلی بین اقوام خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: این همایش از روز دوشنبه ۹ بهمن‌ماه آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد و روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: استان‌های شرکت‌کننده در این همایش شامل خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، گیلان، آذربایجان غربی، کردستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه هستند که در قالب ۱۶ گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

براتی خاطرنشان کرد: مکان اجرای همایش سالن بصیرت دانشگاه پیام‌نور بجنورد است که از ساعت ۱۸ روز دوشنبه مراسم افتتاحیه با سخنرانی حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در استان آغاز به کار می‌کند.

وی ادامه داد: گفتنی است که هم‌زمان این برنامه با دهه فجر و عید مبعث شور و نشاط اجتماعی به همراه خواهد شد.

براتی یادآور شد: لازم به ذکر است که باهدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان خراسان شمالی به استان‌های میهمان در این همایش شرکت‌کنندگان روز سه‌شنبه از مکان‌های مختلف بجنورد در بخش‌های گردشگری، صنایع و مذهبی مرکز استان بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه همه گروه‌های شرکت‌کننده از استان‌های مختلف اجرا خواهند داشت، افزود: همچنین از خراسان شمالی سه گروه آماده اجرا هستند، علاوه بر این یک گروه و نماهنگ خاص تحت عنوان، نام سرباز خدا تدارک‌دیده‌شده است.

این مسئول گفت: در حاشیه این همایش برای شناساندن ظرفیت‌های استان، ۲۲ غرفه صنایع‌دستی برپا می‌شود.

وی گفت: اختتامیه این همایش روز چهارشنبه از ساعت هشت صبح با حضور میهمانان کشور از جمله سردار معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین اجرایی خواهد شد.

انتهای خبر/ آرزو رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک