سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ساعت ۷:۴۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مرکز خراسان شمالی خبر داد:

استقبال بی نظیر دانش‌آموزان از اعتکاف و هماهنگی برای ۲مسجد دیگر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مرکز خراسان شمالی با اشاره به اینکه سه مسجد برای دانش آموزان جهت برگزاری اعتکاف لحاظ شده بود، گفت: به دنبال استقبال زیاد از این مراسم رایزنی‌ها برای دو مسجد دیگر در دست انجام است.
استقبال بی نظیر دانش‌آموزان از اعتکاف و هماهنگی برای ۲مسجد دیگر,

حجت‌الاسلام مهدی براتیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف از روز پنج‌شنبه پنجم بهمن‌ماه آغاز و تا هفتم بهمن ادامه دارد، اظهار داشت: باتوجه‌به استقبال نوجوانان برای حضور در مراسم اعتکاف سه مسجد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: براین‌اساس در حوزه اعتکاف دختران دهه ۸۰ و ۹۰ دو مسجد و پسران یک مسجد جانمایی شده که هر سه مسجد تکمیل ظرفیت شده‌اند.

حجت‌الاسلام براتیان اضافه کرد: رایزنی برای هماهنگی مسجد چهارم و پنجم برای دانش‌آموزان در شهر بجنورد در دست اقدام است.

این مسئول در ادامه افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری فرزندان دهه هشتاد، انقلاب را به اوج خواهند رساند و این شوروشوق  حضور در مراسم اعتکاف نشان از ظرفیت بالای دختران و پسرانمان در برنامه‌های معنوی است.

وی از جمله برنامه‌های مطلوب برای نوجوانان و جوانان را برگزاری مسابقات معنوی، حلقه معرفتی و بیان حل مسئله، بازی واره‌ها، شناخت فضای مجازی، بهره‌برداری درست از فضای رسانه‌ای، پخش فیلم‌هایی با محتوای تبیینی، شناختی، آموزشی عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها می‌تواند باعث مشارکت بیشتر و خاطره سازی خوبی برای فرزندانمان شود.


مصاحبه از رحمانی

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک