یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ساعت ۰:۶

وصیت‌نامه شهید جان محمد ساجدی

شهید جان محمد ساجدی، بیست و هفتم بهمن ۱۳۴۸ در روستا کوه مر از توابع شهرستان بجنورد به دنیا آمد.
وصیت‌نامه شهید جان محمد ساجدی,

به گزارش عصراترک، پدر شهید جان محمد ساجدی، سهراب خان کار گر بود و مادرش ترگل نام داشت.  
او تا پایان دوره راهنمایی درس خواند به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت، سوم بهمن ۱۳۶۶ در ماووت عراق بر اثر اصابت ترکش به سر و صورت شهید شد و پیکر وی را در زادگاهش به خاک سپردند.
در وصیت نامه شهید جان محمد ساجدی آمده است، امیدوارم سلامهای گرم و خالصانه فرزندت را که از کربلا ی جنوب ایران نثارت می‌کند بپذیری و همواره در پناه خدا و در جهت خدا بندة خوب خدا باشی.  

مادرجان تو همواره برایم مادرم نمونه‌ای بودی آن چنان که همواره آرزو می‌کردم تا توفیقی بیابم تا شرح حالت را به عنوان زنی از زنان قهرمان بنویسم تا سرمشقی برای دیگران نیز باشد مادر جان تو شغل مادر را مادری به تربیت فرزندانت را به عنوان عبادتی بزرگ و تکلیفی الهی می‌دانستی و در قبال آن خود را در برابر خدا سخت مسئول می‌دیدی تو گویی با تمام وجودت باور داشتی که شغل مادری همان شغل انبیاست اگر یک بچه خوب به جامعه تحویل دهی آن قدر ارزش دارد که نمی‌توان آن را توصیف نمود و به قول امام عزیز به اندازه تمام عالم ارزش دارد و به طور کلی سعادت جامعه به تربیت فرزند بستگی دارد و مادر عزیزم تو گویی با تمام حرکاتت با تمامی صبر و استقامتت در برابر انبوه مشکلات به تمامی مادران عالم درس می‌دادی‌ای مادران شما با دستت گهواره بچه‌هایتان را تکان می‌دهید و با دستی دیگر سرنوشت جهان را بشریّت را قلم می‌زنید.

مادرم همیشه خود را شرمنده می‌دانم از اینکه نتوانستم لااَقل ذرّه‌ای از این همه زحمات و محبت‌های شما را جبران نمایم امّا قول می‌دهم که با دعای خیر شما و یاری خداوند همیشه در صراط مستقیم قدم بردارم و سیر بندگی خدا بپیمایم و مسلماً از بزرگترین آرزوهای شما درباره فرزندانت نیز همین می‌باشد.
یادگاری در لشکر ۵ نصر در اهواز در داخل چادر
۳/۱۱/۶۶ ماووت

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک