شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ساعت ۱۲:۲۷
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حاج‌قاسم بر تقویت جایگاه ایران در منطقه تأکید داشت

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حاج‌قاسم بر تعامل بین کشورها و تقویت جایگاه ایران در منطقه که مستلزم این اتفاق تجارت، شکوفایی اقتصاد و تعاملات بین کشورها در عرصه‌های مختلف بود، تأکید داشت.
حاج‌قاسم بر تقویت جایگاه ایران در منطقه تأکید داشت,

حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: طی روزهای اخیر علاوه بر اینکه در سوگ چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی بودیم، داغدار شهادت تعداد قابل‌توجهی از همراهان مکتب حاج‌قاسم نیز شده‌ایم.

 وی ادامه داد: نکته قابل‌توجه این است که باگذشت این مدت از شهادت سردار سلیمانی دشمنان انقلاب اسلامی و مکتب امام (ره) حتی نمی‌توانند، حضور دلباختگان و تربیت‌یافتگان مکتب ایران اسلامی بر سر مزار شهید سلیمانی را ببینند که این نشان از میزان قدرت، اثربخشی و پیروزی حاج‌قاسم در نبردهای فرهنگی، اعتقادی و باوری است.

 این مسئول با اشاره به اینکه حاج‌قاسم را به‌عنوان سیدالشهدا مقاومت می‌شناسیم، گفت: یک بعد حاج‌قاسم در واقع بعد ظاهری و ملموس آن شامل دفاع از حرم، مرزها و کشورها در ایران اسلامی و مسلمانان در منطقه بوده است.

 حجت‌الاسلام رفیعی ابراز داشت: زمانی که دشمن می‌خواست نفوذ پیدا کند و خاک‌ها را غصب کند، حاج‌قاسم همچون سایر هم‌رزمانش در دفاع مقدس به دنبال بازپس‌گیری و دفاع از مرزها برآمد.

 وی یادآور شد: این در حالی است که آنچه که باعث نفرت و عصبانیت دشمن شده، در واقع رویکرد وظیفه مداری و نگاه حاج‌قاسم به مبانی دینی، اعتقادی و اندیشه‌ای امامان انقلاب بوده است.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: آنچه که ایران اسلامی به تاسی از حرکت پیامبر (ص) مدنظر داشت، تربیت انسان‌ها در ساحت‌های منتخب مبتنی بر مبانی دینی، ارزشی، اعتقادی و باوری است.

 حجت‌الاسلام رفیعی اظهار داشت: بنابراین وقتی یک انسان این ویژگی‌ها را دارا باشد و محور را خدا ببیند و خدا را ناظر بر تمام اعمال خود بداند، قطعاً در هر جایگاهی که باشد به نقطه اوج رسیده است.

 وی با اشاره به اینکه حاج‌قاسم دست‌پرورده مکتب امام خمینی (ره) است، گفت: علاوه بر این حاج‌قاسم بر تعامل بین کشورها و تقویت جایگاه ایران در منطقه که مستلزم این اتفاق تجارت، شکوفایی اقتصاد و تعاملات بین کشورها در عرصه‌های مختلف بوده تأکید داشت.

 حجت‌الاسلام رفیعی ابراز داشت: براین‌اساس امروز بسیاری از کشورهای مختلف فراتر از آسیا و منطقه از حاج‌قاسم به‌عنوان نیروی موفق و کارآمد نام‌برده‌اند.

 این مسئول با اشاره به اینکه شهید سلیمانی بسیار معروف‌تر از سردار سلیمانی در زمان حیات شده است، گفت: بنابراین در مسئله حاج‌قاسم شاهد هستیم که جوانان و نوجوانان ایران اسلامی و مردم کشورهای مختلف دیگر از حرکت جهادی حاج‌قاسم، ایستادگی، صبر و تحمل و باور او الگو گرفته‌اند.

 وی اضافه کرد: اگر امروز در غزه مردمی از جنس حماس، مقاوم، مقتدر و مظلوم در برابر حرکات ناجوانمردانه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل ایستادگی می‌کنند در واقع تحت‌تأثیر الگوگیری‌ها از سردار سلیمانی است.

 انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک