یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ساعت ۱۱:۲۹

تندیس شهید سلیمانی در بجنورد رونمایی شد

همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تندیس شهید راه قدس امروز با حضور استاندار خراسان شمالی و مدیران دستگاه های اجرایی در محل استانداری رونمایی شد.
تندیس شهید سلیمانی در بجنورد رونمایی شد,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی استاندار خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در آئین رونمایی از این تندیس اظهار کرد: شهید سلیمانی در جهاد فی سبیل الله همانند خورشید بر همه تابید و به آزادگان جهان خدمت کرد.

 حسین نژاد افزود: این شهید بزرگوار نه تنها در بین مسلمانان بلکه در این میان تمامی مظلومان جهان محبوبیت دارد و همه به نیکی از او یاد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت شد و همواره با شجاعت در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی می کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه شهید سلیمانی بهترین الگو برای جوانان است، گفت: این شهید راه قدس با شهادت خود به الگویی برای دنیای اسلام به ویژه جوانان مسلمان در جهان شد که به دنبال عدالت و مبارزه با استکبار جهانی هستند.

حسین نژاد تصریح کرد: شهید سلیمانی چه در دفاع مقدس و چه در جبهه مقاومت، توانست معادلات دشمنان را بر هم بزند و همین امر سبب شد که به دست خبیث‌ترین انسان‌های روی زمین به شهادت برسد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک