یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ساعت ۱۲:۵
 نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

 مکتب حاج‌قاسم باید بین جوانان تبیین شود

 نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: شهید سلیمانی فراتر از ارزش‌ها، یک مکتب بود که باید یادش زنده نگه داشته شود و این فرهنگ و ارزش به‌یادگارمانده را در بین جوانان ترویج و تبیین کرد.
 مکتب حاج‌قاسم باید بین جوانان تبیین شود,

 حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک به مناسبت چهارمین سالروز شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی اظهار داشت: ترس از شهید سلیمانی همواره در وجود دشمنان جاری است، به‌طوری‌که دشمن از شهید سلیمانی بیش از خود سردار سلیمانی می‌ترسند، زیرا بعد از شهادت مکتبش خاموش نشد.

 نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: شهید سلیمانی یک فرد نبود، بلکه فراتر از این ارزش‌ها، یک مکتب بود که باید یادش زنده نگه داشته شود و این فرهنگ و ارزش به‌یادگارمانده را در بین جوانان ترویج و تبیین کرد.

 وی خاطرنشان کرد: مکتب شهید سلیمانی ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی دارد که اجرای آن می‌تواند یک ملت را احیا و باعث رشد و حرکت آن شود.

 حجت‌الاسلام نوری گفت: مکتب شهید سلیمانی با ایده، خلاقیت و جهان‌بینی همراه بود و این مکتب با تدبیر و قاعده پیش می‌رفت و در این راه جان‌فشانی‌ها و رشادت‌ها هزینه شد.

 امام‌جمعه بجنورد ادامه داد: الگوگیری از مکتب سردار سلیمانی رشد فردی و اجتماعی در پی خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام نوری به سه عنصر مهم مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: عشق به خدا و توحید، عشق به ولایت و رهبری و عشق به مردم سه عنصر مهم مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه همه زندگی شهید سلیمانی در این سه عنصر خلاصه می‌شود، تصریح کرد: عبادات، مناجات و اخلاص شهید سلیمانی کاملاً بی‌ریا و بر اساس عشق به معبود بود و کارکردن در راه خدا برایش خستگی نداشت.

 وی در خصوص عشق به ولایت و رهبری در مکتب شهید سلیمانی نیز افزود: شهید سلیمانی از عشق اهل‌بیت به عشق ولایت رسید و در آن ذوب شد و خود را سرباز ولایت می‌دانست و واقعاً این چنین بود.

 حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: شهید سلیمانی مردم ایران، عراق و سوریه را بسیج کرد تا در مقابل داعش و استکبار بایستند؛ اگر شهید سلیمانی نبود ما اکنون با کشورهای ظالم، همسایه بودیم.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک