یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ - ساعت ۱۲:۱
 رئیس حوزه هنری خراسان شمالی خبر داد:

برگزاری رویداد ملی روایت حبیب ویژه شهادت حاج‌قاسم

 رئیس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: سومین رویداد ملی هنری روایت حبیب ویژه سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی در خراسان شمالی برگزار می‌شود.
برگزاری رویداد ملی روایت حبیب ویژه شهادت حاج‌قاسم ,

 به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، اکرم صدیقی‌کلاته اظهار داشت: این رویداد سال گذشته در شهرهای شیروان، آشخانه و بجنورد به‌صورت میدانی و صحنه‌ای اجرا شد و امسال این ویژه‌برنامه در مرکز استان برگزار می‌شود.

 رئیس حوزه هنری خراسان شمالی زمان برگزاری سومین رویداد روایت حبیب را دوازدهم دی‌ماه اعلام کرد و گفت: این مراسم در زورخانه آرش کمانگیر مجموعه شهید حسن علیدخت بجنورد با شعار «جهان‌پهلوان حاج‌قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه این رویداد هر سال با نگاه هنری برگزار می‌شود، افزود: هدف بازگوکردن رشادت‌ها، سلحشوری‌ها، اخلاق، منش، معرفت و مرام سردار سلیمانی برای مردم است.

 صدیقی تصریح کرد: اجرای مرشد، شعرخوانی حماسی، روایتگری، اجرای موسیقی توسط یکی از خوانندگان جوان اهل جاجرم از جمله بخش‌های این رویداد است.

 رئیس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: این رویداد با مشارکت صداوسیمای استان، سپاه جوادالائمه، بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی و ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

 صدیقی با اشاره به دلیل انتخاب شعار جهان‌پهلوان سلیمانی گفت: سردار سلیمانی از کودکی در زورخانه فعالیت می‌کرد و این مرام و پهلوانی را از کودکی کسب کرده بودند و وظیفه داریم در نشر ارزش‌ها با زبان جهانی هنر و تبیین اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک