شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ - ساعت ۸:۲۵
 مدیرکل راه و شهرسازی استان:

 ثبت‌نام ۶۰۰۰ خانوار خراسان‌شمالی برای دریافت زمین جوانی جمعیت

 مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: تاکنون ۶ هزار و ۲۳۴ خانوار استان در طرح دریافت زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت‌نام کردند.
 ثبت‌نام ۶۰۰۰ خانوار خراسان‌شمالی برای دریافت زمین جوانی جمعیت,

 به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید علی میرکریمی اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت‌گرفته پنج هزار و ۵۴۹ خانوار مشمول دریافت زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شدند.

 میرکریمی ابراز داشت: براین‌اساس ۲۲۰ قطعه زمین ۲۰۰ مترمربعی به مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هفت شهر استان واگذار شده و ۲۰۰ قطعه زمین دیگر به مشمولان دریافت زمین طرح جوانی جمعیت به‌زودی واگذار خواهد شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به الحاق بیش از هزار هکتار زمین به شهرهای استان، گفت: تاکنون هزار هکتار به محدوده شهر بجنورد الحاق شده و به‌زودی ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر جاجرم و ۶۲ هکتار به محدوده شهر شیروان الحاق می‌شود.

 این مسئول ابراز داشت: دولت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و باهدف ایجاد مشوق برای فرزندآوری و تعدد فرزندان در خانواده و سیاست‌های کلی جمعیت و خانواده مبنی بر جلوگیری از پیری جمعیت و حفظ جمعیت جوان، اواخر شهریورماه آیین‌نامه اجرایی تخصیص زمین و مسکن به خانوار پس از تولد فرزند سوم و بیشتر را تصویب کرد.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک