دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ - ساعت ۷:۱
 مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی:

برگزاری دوره‌های آموزشی فرش دستباف ضرورت دارد

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی فرش دستباف در استان تأکید کرد.
برگزاری دوره‌های آموزشی فرش دستباف ضرورت دارد,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، حسین حاجی بگلو اظهار داشت: باهدف بالابردن بهره‌وری نیروی انسانی با تأکید بر حرفه‌ای گرایی در فعالیت‌های زنجیره ارزش هنر - صنعت فرش دستباف و ارتقای دانش، توانمندی و خلاقیت طراحان و تولیدکنندگان، اجرای دوره‌های آموزشی موردنیاز در حوزه فرش دستباف امری لازم و اجتناب‌ناپذیر است.


وی ادامه داد: امسال پنج دوره دوروزه در شهرستان‌های رازوجرگلان، شیروان، بجنورد و جاجرم به لزوم توجه به ارائه آموزش‌های مستمر در راستای بهبود بافت فرش به بافندگان برگزار شد.

 

 حاجی بگلو خاطرنشان کرد: براین‌اساس در راز وجرگلان دوره آموزشی بازاریابی با رویکرد فروش فرش دستباف، در شیروان دوره آموزش بازاریابی با رویکرد فروش فرش دستباف، در بجنورد و در جاجرم همین دوره آموزشی اجرایی شد.

 

 مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی دوره آموزشی طراحی فرش دستباف نیز ۲۶ و ۲۷ فروردین امسال به میزبانی بجنورد برگزار شده است.


به گفته این مسئول همچنین پنج دوره بازاریابی و فروش (پیشرفته)، پنج دوره به بافی (پیشرفته)، سه دوره رنگرزی در شهرستان‌ها نیز برگزار شده است.


مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: تداوم این دوره‌های آموزشی در طول سال بسیار مؤثر خواهد بود؛ زیرا باعث جهت‌دهی و هدایت علاقه‌مندان به قالیبافی می‌شود و توسعه این هنر - صنعت را به دنبال خواهد داشت.

 

 انتهای پیام/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک