سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ساعت ۱۰:۴۷
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

ثبت ۵۳۴ هزار تخلف در راه‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی گفت: بیش از ۵۳۴ هزار تخلف سرعت وسایل نقلیه، توسط دوربین‌های ثبت تخلف طی ۹ ماه گذشته در شبکه راه‌های خراسان شمالی ثبت شد.
ثبت ۵۳۴ هزار تخلف در راه‌های خراسان شمالی,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، مشتری اظهار داشت: محورهای فاروج - شیروان، سنخواست - جاجرم و چمن بید - جنگل گلستان به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط را دارد.

 وی افزود: طی این مدت بیشترین تخلفات سرعت لحظه‌ای در محورهای جاجرم - میامی، سه‌راهی ایرج - جاجرم و دوراهی پیش قلعه به راز و جرگلان به ثبت رسید.

 مشتری همچنین کمترین تخلفات سرعت در ۹ ماه امسال را مربوط به محور بجنورد - آشخانه دانست و تصریح کرد: بیشترین متوسط تردد روزانه آذرماه امسال مربوط به محور شیروان - بجنورد (بجنورد) و بالعکس بوده است.

 این مسئول با بیان این که تردد ورودی و خروجی استان در ماه گذشته به طور میانگین چهار درصد افزایش را نشان می‌دهد، ادامه داد: طی این مدت، حدود ۱۶ درصد تردد ورودی استان بیشتر از دو روز ماندگاری در استان داشته‌اند .

 به گفته مشتری، بیشترین تردد وسایل نقلیه از استان‌های دیگر مربوط به خراسان رضوی (۱۹ درصد)، گلستان (۷ درصد) و تهران (۵ درصد) بوده است.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک