دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ساعت ۱۰:۱
 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان:

 ۸ درصد بافنده‌های خراسان شمالی بیمه دارند

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۲۶ هزار بافنده در استان با ۲۰ هزار کارت شناسایی فعالیت می‌کنند که تنها ۸ درصد آنها بیمه تأمین اجتماعی دارند
 ۸ درصد بافنده‌های خراسان شمالی بیمه دارند,

 به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، حسین حاجی بگلو، از اختصاص ۴۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار به ۴۹۰ طرح مشاغل خانگی در خراسان شمالی خبر داد.

 

 وی ادامه داد: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب به استان تخصیص‌یافته است که ۸۰ درصد آن به خیاطان و قالی‌بافان و مابقی به سایر طرح‌های مشاغل خانگی نظیر گل‌سازی، طراحی شمع، تعمیر تلفن همراه و... پرداخت شده است.

 
حاجی بگلو اضافه کرد: سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به یک هزار طرح اختصاص یافت که ۸۰ درصد آن به قالی‌بافان و خیاطان و مابقی به سایر طرح‌های مشاغل خانگی اختصاص یافت.

 
وی تأکید کرد: تسهیلات اختصاص‌یافته به قالی‌بافی تنها به بافندگان فعال و دارای مجوز مشاغل خانگی با اولویت طرح‌های پشتیبان پرداخت می‌شود.

 
مدیرکل صمت استان افزود: ۲۶ هزار بافنده در استان با ۲۰ هزار کارت شناسایی فعالیت می‌کنند که تنها ۸ درصد آنها بیمه تأمین اجتماعی دارند و اقدامات بسیاری برای افزایش سهمیه بیمه تأمین اجتماعی بافندگان انجام شده است و همواره رصد و پایش بیمه‌شدگان برای بیمه‌شدن بافندگان فعال پیگیری می‌شود.

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک