سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ساعت ۰:۱۲

وصیت نامه پاسدار شهید سلیمانی مطلق

با سلام و درود به پیشگاه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی ایران و با سلام و درود به شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.
وصیت نامه پاسدار شهید سلیمانی مطلق,

به گزارش عصراترک، در وصیت نامه شهید پاسدار سلیمانی مطلق آمده است: سلام و درود به صف شکنان تاریخ که با احکام الهی پیش می‌روند و از هر قدرتی باک ندارند و هرگز هراسی به دل راه نمی‌دهند و هم چنانکه به یاری الله می‌تازند و پیش می‌روند و امید است که هر چه زودتر به کربلای حسین(ع) برسند و شما مادران و پدران و همسران شهدا مطمئن باشید که راه کربلا باز خواهد شد و از آنجا راهی اولین قبله مسلمین خواهید شد و نماز را به امامت امام امت خمینی بت شکن خواهید خواند.
از شما همشهریان شهید پرور می‌خواهم که مواظب‌ام الفسادهای داخلی باشید و گول آنها را نخورید و همان طوری که به نمازجمعه و یا دعای کمیل می‌روید بیشتر بروید و فرزندانتان را هم شرکت دهید تا آنها هم فیض از نماز و دعای کمیل برده باشند و در موقع شعار دادن همچنان شعار بدهید که بدن ابرجنایتکاران به لرزه آید.
ای مادر عزیزم وای مادر داغدیده‌ایم: امیدوارم که مرا حلال کنی و ببخشی. مادر عزیزم خدا امانتی را که به تو داده بود هم اکنون پس از ۲۲سال آن را لازم دارد و از شما آن را گرفت و امیدوارم که هیچگونه ناراحتی برای من نداشته باشی و اگر برای من گریه کنید که طاقت گریه شما را ندارم وای مادر عزیزم، از شما می‌خواهم که از همسرم مثل دختر کوچکت مواظبت کنید که این افتخار را دارم و از شما پدر و مادر عزیزم می‌خواهم که برادرانم را طوری تربیت کنید که بتوانند فرد مفیدی برای جامعه و امام خود باشند و از همسر مهربانم می‌خواهم که: همچون فاطمه زهرا(س) و همچنین دیگر همسران شهید باشی و هیچگونه ناراحتی برای من نکنی و متکی به خدا و ائمه باشی و هیچ وقت نماز را ترک نکنی و خانه را خالی نگذاری نه اینکه بگوئی چون همسرم شهید شده است من هم به خانه نمی‌روم.
و اما خاله عزیزم، مادر همسرم: من خوبی‌های شما را هرگز فراموش نکردم و مطمئن باش که اجرت را از خداوند خواهی گرفت و بدان که هیچ کمکی به دیگران بدون پاداش خداوندی نیست.
و اگر شهید شدم از شما مردم غیور می‌خواهم که به مادرم تسلیت نگویید، تبریک بگوئید و در روز شهادت من شیرینی و شربت به مردم بدهید و هیچ موقع این شمار را فراموش نکنید.  
خدایا تا انقلاب مهدی(عج) حتی کنار مهدی(عج) خمینی را نگه‌دار.  

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک