دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ساعت ۱۲:۱
 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان:

۴ کتابخانه در مسجد تازه‌تأسیس در خراسان شمالی تجهیز شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از اعطای اقلام کتابخانه‌ای به چهار کانون فرهنگی هنری این استان در فصل گذشته خبر داد.
۴ کتابخانه در مسجد تازه‌تأسیس در خراسان شمالی تجهیز شد ,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام حبیب‌الله پاک‌دامن اظهار داشت: چهار کتابخانه در کانون‌های مساجد استان با دریافت اقلام موردنیاز تجهیز شدند.

وی ادامه داد: کتابخانه‌های کانون فرهنگی هنری غفور مسجد امام خمینی (ره) کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد محمد رسول‌الله (ص) در شیروان، کانون فرهنگی هنری زلال معرفت مسجد حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) روستای راستقان و نیز کانون شهید «براتعلی حیدری» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای سوخسو هاشم هر دو از روستاهای مرزی و توابع شهرستان راز و جرگلان، تجهیزات دریافت کردند.

حجت‌الاسلام پاک‌دامن میز و صندلی مطالعه، قفسه کتاب، فایل اداری و کتاب با عناوین مختلف و موردنیاز را از اهم اقلام اهدایی به این کانون‌ها نام برد و ارزش ریالی اقلام فوق را ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی همچنین در ادامه به اجرای طرح پالایش کتاب و جمع‌آوری کتب فرسوده و بلااستفاده کتابخانه کانون‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: پس از بررسی کتب کتابخانه کانون‌های مساجد استان چه توسط ستاد استانی و چه خود فعالان و رابطین این کانون‌ها، کتاب‌های بلااستفاده در قالب این طرح جمع‌آوری و به‌ازای آن کتاب‌های جدید و موردنیاز، خریداری و جایگزین شد.

پاک‌دامن تأکید کرد: اجرای طرح پالایش و فروش کتب بلااستفاده و خرید کتب جدید و موردنیاز کانون‌ها و اهدای آن پس از اجرا در بیش از ۲۰ کانون استان، همچنان ادامه دارد.

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک