دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ساعت ۱۰:۴۴
معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی:

محور بجنورد به شیروان، پرترددترین محور استان است

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی پرترددترین محور خراسان شمالی طی ۹ ماه نخست امسال را بجنورد - شیروان و بالعکس با ثبت بیش از ۵ میلیون تردد عنوان کرد.
محور بجنورد به شیروان، پرترددترین محور استان است,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، معاون فنی و راه‌های روستایی این اداره کل، پرترددترین محور خراسان شمالی در این بازه زمانی را بجنورد - شیروان و بالعکس با ثبت بیش از ۵ میلیون تردد ذکر کرد.

وی ادامه داد: تردد ورودی به استان ۷ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۶۷۹ وسیله نقلیه و تردد خروجی از استان ۷ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۶۴۷ وسیله نقلیه بوده که به ترتیب ۳.۹۳ درصد و ۳.۹۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

علی ربانی افزود: بیشترین تردد بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، مربوط به محور چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و کم ترددترین محور، گراتی - صفی‌آباد و بالعکس است.

وی با بیان این که بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در محور گرمه - میامی (گرمه) و بالعکس و گرمه - چمن بید و بالعکس به ثبت رسیده است، تصریح کرد: طی این مدت محور فاروج - قوچان (فاروج) دارای بیشترین سرعت متوسط تردد و محور چمن بید - گرمه و بالعکس دارای بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز بوده است.

ربانی اضافه کرد: همچنین بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز در محورهای چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و چمن بید - آشخانه (چمن بید) ثبت شد.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک