دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ساعت ۱۳:۰
 معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان:

 ۱۰۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی خراسان شمالی خط‌کشی شد

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی گفت: یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی خراسان شمالی طی ۹ ماه امسال خط‌کشی شد.
 ۱۰۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی خراسان شمالی خط‌کشی شد,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، حامد معروف گفت: خط‌کشی محورها موجب افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران جاده‌ای به‌ویژه در شب، تفکیک باندهای رفت‌وبرگشت و کاهش تصادفات رانندگی می‌شود.
 
وی ادامه داد: اجرای ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع علائم افقی و خط نوشته‌ها و تعمیر و نصب حفاظ ایمنی گاردریل و نرده پل به طول ۳ کیلومتر از دیگر اقداماتی است که در این مدت به‌منظور ایمنی جاده‌ها انجام شده است.
 
معروف به تهیه، نصب و تعمیرات ۱۳ هزار عدد علائم ایمنی راه‌ها (اخطاری، انتظامی، مسیرنما و...) اشاره و اظهار کرد: ۴۰۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی راه‌ها با اولویت نقاط پرتصادف، راه‌های آسیایی و گردشگری تهیه، نصب و تعمیر و ۱۵ کیلومتر شیار لرزاننده طولی با اولویت میانه راه‌های دوخطه اجرا شده است.
 
وی ایمن‌سازی ۳۶۰ عدد سرگاردریل (با اولویت بالی شکل و مهار در خاک)، موانع صلب و دماغه‌ها و نصب ناحیه انتقالی پل‌ها را از جمله اقدامات دیگر در حوزه ایمنی راه و حریم برشمرد و ادامه داد: کاربران جاده‌ای می‌توانند هر گونه نواقص جاده‌ای را از طریق سامانه ارتباطی ۱۴۱ به این اداره کل اعلام کنند.
 
 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک