دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ساعت ۱۰:۴۱
مدیرکل بیمه سلامت استان خبر داد:

نشان‌دار شدن بیمه‌ای ۹۰۰۰ بیمار خاص خراسان شمالی

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۹ هزار و ۳۲۰ نفر از افرادی که در استان به بیماری خاص و صعب‌العلاج مبتلا هستند، نشان‌دار شدند که بتوانند از خدمات حمایتی بیمه سلامت برخوردار شوند.
نشان‌دار شدن بیمه‌ای ۹۰۰۰ بیمار خاص خراسان شمالی,

 به گزارش عصر اترک، مهرداد سفیدگران، مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: در حال حاضر در خراسان شمالی ۶۰۰ هزار نفر به‌صورت رایگان از خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند.

 

 این مسئول گفت: تنها یک درصد از تحت پوششان بیمه سلامت در خراسان شمالی عضو دهک دهم هستند و مبلغ کامل بیمه را پرداخت می‌کنند.

 

 وی با اشاره به اینکه اتفاق مثبتی که در سال جاری افتاد صندوق حمایت پوششی بیماران خاص از پنج گروه به ۱۰۷ گروه افزایش پیدا کرده، گفت: همچنین ۹ هزار و ۳۲۰ نفر از افرادی که در استان به بیماری خاص و صعب‌العلاج مبتلا هستند، نشان‌دار شدند که بتوانند از خدمات حمایتی بیمه سلامت برخوردار شوند.

 

 سفیدگران با بیان اینکه تمرکز حمایت بیمه سلامت برای تحت پوشش قراردادن بیماران کم‌برخوردار است، گفت: براین‌اساس ۷۰ درصد هزینه‌های افرادی که تحت پوشش بهزیستی هستند به‌صورت بیمه‌ای پرداخت می‌شود.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک