دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ساعت ۱۰:۱۵
 نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد:

 نگاه ویژه دولت سیزدهم به پوشش بیمه‌ای رایگان

 نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: پوشش بیمه سلامت و رایگان در نظام، جایگاه قابل‌قبولی به خود گرفته است به‌خصوص این موضوع در دولت سیزدهم با نگاه ویژه‌تری دنبال شد و اتفاقات مثبتی در این حوزه را شاهد بوده‌ایم.
 نگاه ویژه دولت سیزدهم به پوشش بیمه‌ای رایگان,

 به گزارش عصر اترک، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ابراز داشت: برخی از هزینه‌ها از جمله هزینه‌های درمانی برای خانواده‌ها اجتناب‌ناپذیر هستند و نمی‌شود به تأخیر انداخت، براین‌اساس جایگاه بیمه سلامت در حمایت درمانی از خانواده‌ها در این حوزه به‌خوبی مشهود است.

 وی ادامه داد: پوشش بیمه‌ای در نظام، جایگاه قابل‌قبولی به خود گرفته است به‌خصوص این موضوع در دولت سیزدهم با نگاه ویژه‌تری دنبال شد و اتفاقات مثبتی در این حوزه را شاهد بوده‌ایم.

 حجت‌الاسلام نوری با اشاره به اینکه عنوان‌کردن کارهای بزرگی که در کشور انجام می‌گیرد، باعث تزریق امید در جامعه خواهد شد، ادامه داد: بیمه‌شدن ۶ میلیون نفر از ابتدای سال جاری به‌صورت رایگان قطعاً حرکت خیلی بزرگی است.

 نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ابراز داشت: مردم باید نسبت به خدمات رایگان بیمه سلامت آگاهی داشته باشند تا بتوانند از خدماتی که برای آنها در نظر گرفته و حقشان است برخوردار شوند.

 امام‌جمعه مردم در مرکز خراسان شمالی همچنین گفت: قطعاً افزایش پوشش بیمه‌ای در حوزه بیماری‌های نادر از پنج بیماری به ۱۰۷ مورد و رشد ۲۱ برابری گام بزرگی در حمایت از این گروه خواهد بود.

 وی با تأکید بر این موضوع که پزشک خانواده در بهبود سلامت افراد جامعه می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد، گفت: اما نکته قابل‌توجه این است که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت بگیرد، زیرا بخش زیادی از مردم در مورد پزشک خانواده خیلی اطلاعات ندارند.

 انتهای خبر/ ر

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک