سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ساعت ۹:۳۰
 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:

۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه رایگان شدند

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: طی اجرای طرح بیمه فراگیر، در سال جاری ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر علاوه بر دهک‌های اول تا سوم شامل دهک‌های چهارم و پنجم تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفتند.
۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه رایگان شدند,

 به گزارش عصر اترک، محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران صبح امروز در دیدار با استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه نگاه دولت سیزدهم به موضوع بیمه با رویکرد حمایتی بوده، اظهار داشت: براین‌اساس به دنبال اجرایی‌شدن بیمه فراگیر طی سال گذشته ۶ میلیون نفر از دهک‌های یک تا سه در مرحله اول بیمه رایگان شدند.

 وی ادامه داد: همچنین با ادامه‌پیداکردن روند اجرای طرح بیمه فراگیر، طی سال جاری نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر شامل دهک‌های چهارم و پنجم تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفتند و سایر دهک‌های جامعه نیز با تخفیف‌های ویژه از خدمات بیمه سلامت برخوردار شدند.

 ناصحی با بیان اینکه بیمه فراگیر در آینده خدمات را توسعه خواهد داد، گفت: ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف از جمله بیماران سخت علاج، مشکلات ناباروری، معلولان و سایر گروه‌ها افزایش‌یافته است که خدمات ویژه و خاص به این گروه‌ها ارائه می‌شود.

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: ارائه خدمات به گروه‌های خاص با کمک و حمایت‌های مجلس شورای اسلامی و دولت انجام شد.

 وی بر حمایت بیماران سخت‌درمان تأکید کرد و گفت: نباید بیماران برای هزینه‌های درمان سرگردان باشند که در این راستا تلاش می‌کنیم با سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط به بهترین نحو خدمات را ارائه دهیم.

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار کرد: پرداخت‌های مراکز طرف قرارداد مراکز خصوصی و دولتی را نیز به‌روز کردیم و با اختلاف دو تا سه ماه که اسناد به بیمه برسد پرداختی خواهیم داشت.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک