دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - ساعت ۱۰:۱۱
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان شمالی:

۲۰ کارت سوخت غیرمجاز از متصدی جایگاه سوخت در بجنورد کشف شد

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان خراسان شمالی از کشف ۲۰ عدد کارت سوخت از متصدی يکي از جایگاه‌های سوخت بجنورد به ارزش هفت میلیارد و ششصد میلیون ریال خبر داد. 
۲۰ کارت سوخت غیرمجاز از متصدي جايگاه سوخت در بجنورد کشف شد,

به گزارش عصر اترک، تقی تویی، رئيس پليس امنيت اقتصادي استان خراسان شمالی تشريح اين خبر بيان داشت: به دنبال اشراف و تسلط اطلاعاتي مبني بر فعاليت عده‌ای سودجو در خصوص فرآورده‌های سوختي و در انجام طرح‌های نظارتي پليس، با تشکيل اکيپي از مأموران اين پليس و نماينده شركت پخش فراورده‌های نفتي، طرح نظارت بر جایگاه‌های فراورده‌های سوختي با هماهنگي مرجع قضائي در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: در اجراي اين طرح نظارتي، از کارگر يکي از جایگاه‌های سوخت تعداد ۲۰ قطعه کارت سوخت (۱۴ کارت مربوط به بنزين و ۶ کارت مربوط به گازوئیل) که به‌صورت غيرمجاز سهميه واريزي از سوي شرکت نفت را در بازار آزاد به فروش می‌رساند، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: در همین راستا و در برآورد انجام شده بر اساس اظهارنظر کارشناسان و مقدار سهميه سوخت موجود در کارت‌ها به ارزش بیش از هفت ميليارد ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

اين مقام انتظامي اضافه کرد: فرد دستگير شده در اين عمليات با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

در ادامه اين مقام مسئول از کليه هم‌وطنان درخواست کرد که در صورت مشاهده اعمال مجرمانه افراد و جایگاه‌داران، موضوع را از طريق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پليس اطلاع‌رسانی کنند و از در اختيار گذاشتن کارت سوخت خود به جایگاه‌داران خودداري کرده که اين امر تخلف محسوب شده و داراي پيگرد قانوني است.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک