دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - ساعت ۹:۲۰
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

تمام کارکنان دولت ساماندهی می شوند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اعلام رفع ایرادات طرح ساماندهی کارکنان دولت، اظهار داشت: بر اساس این طرح، کلیه کارکنان دولت و سازمان‌های زیرمجموعه آن، تبدیل وضعیت خواهند شد.
تمام کارکنان دولت ساماندهی می شوند,

محمد وحیدی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک افزود: کارکنان دارای ۵ سال سابقه و بیشتر، در این طرح تبدیل وضعیت می‌شوند و کارکنانی که کمتر از ۵ سال سابقه دارند، از طریق آزمون تخصصی با سهمیه به‌ازای هر سال سابقه بیمه ۵ درصد، به‌صورت مستقیم به‌کارگیری می‌شوند.

وحیدی اظهار داشت: برای افرادی که در آزمون موفق نشوند، فرصت مجدد در نظر گرفته خواهد شد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه نمایندگان در این طرح، توجه به حقوق کارکنانی است که در قالب قراردادهای متنوع در بخش‌های مختلف مشغول به کار هستند، تا به‌هیچ‌وجه حق این  افراد ضایع نشود.

وی خاطرنشان کرد: اکثر نمایندگان درباره حذف شرکت‌های واسط و لزوم به‌کارگیری مستقیم نیروهای شرکتی متفق‌القول هستند و امیدواریم این طرح با رأی بالا در صحن علنی تصویب و به شورای نگهبان ارجاع شود.

انتهای خبر/گ

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک