دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ساعت ۷:۰
 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

آسفالت ۱۴۵ کیلومتر راه روستایی خراسان شمالی در دولت سیزدهم

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی به احداث و آسفالت ۱۴۵.۲ کیلومتر راه روستایی در استان طی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در حال پیگیری تخصیص اعتبارات سفر دولت به خراسان شمالی و همچنین تخصیص قیر رایگان برای اجرای عملیات راهداری هستیم.
 آسفالت ۱۴۵ کیلومتر راه روستایی خراسان شمالی در دولت سیزدهم,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، محمد مشتری، به ارائه عملکرد طی ۸ ماه گذشته در بخش‌های مختلف پرداخت و اظهار کرد: در این بازه زمانی، ۱۸۹ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان به ارزش یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال بهسازی و روکش، ۵۲.۴۵ کیلومتر از راه‌های روستایی به ارزش ۲ هزار و ۹۸ میلیارد ریال بهسازی و ۹۹.۲۵ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی به ارزش یک هزار و ۳۶۴ میلیارد ریال روکش آسفالت شده است.

 وی با تأکید بر ایجاد امیدآفرینی به‌خصوص برای قشر زحمت‌کش روستایی، گفت: ۱۶۶ روستای بالای ۲۰ خانوار به طول ۵۹۹ کیلومتر و ۳۶ روستای بالای ۱۰۰ خانوار به طول ۱۱۷ کیلومتر از راه آسفالته برخوردار نیستند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی به احداث و آسفالت ۱۴۵.۲ کیلومتر راه روستایی در استان طی دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: در حال پیگیری تخصیص اعتبارات سفر دولت به خراسان شمالی و همچنین تخصیص قیر رایگان برای اجرای عملیات راهداری هستیم.

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک