یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ساعت ۰:۶

برگی از زندگی شهید رضا سید حسینی سبزوار

شهید رضا سید حسینی سبزوار فرزند حسین که در جبهه با نام رضا مشهدی معروف بود در چهارم فروردین‌ماه سال ۱۳۴۹ در شهرستان بجنورد به دنیا آمد و در چهارم دی‌ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در شلمچه در سن ۱۶ سالگی به شهادت رسید.
برگی از زندگی شهید رضا سید حسینی سبزوار,

به گزارش عصر اترک، شهید حسینی از نظر روحیات معنوی فردی نمازخوان بود و در مراسمات مذهبی شرکت می‌کرد و بقیه را تشویق به شرکت می‌کرد. در گفتار بسیار مراعات داشت و احترام زیادی می‌گذاشت.

به قرآن کریم، ذکر و یاد خدا و رازونیاز اهمیت می‌داد و بعد از نماز در دوره‌های قرآن شرکت می‌کرد  و رازونیاز به درگاه ایزد منان داشت.

به عشق حضرت امام (ره) و لبیک گفتن به فرمان امام (ره) به جبهه رفت  و همیشه سعی می‌کرد و به یاد وی باشد. در میان هم‌رزمان چنان بود که به لحاظ احترام‌گذاشتن، احترام متقابل به وی گذاشته می‌شد.

شهید سید حسینی سبزوار عاشق شهادت بود و آخرین وصایای شهید این بود که سنگرها را خالی نگذارید از فرمان امام (ره) بیرون نروید و با توکل به خداوند متعال از انقلاب حراست کنید.

در عملیات کربلای ۴ بود که ایشان به همراه نیروهایی که عمل‌کننده بودند در خط مقدم جبهه حضور پیدا کرده و به شهادت رسید.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک