یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ - ساعت ۱۳:۴
مدیر عامل خیریه مینو:

اقدام‌ شرکت برق خراسان شمالی در رفع موانع تولید درخشان است

مدیرعامل مؤسسه خیریه مینو با حضور در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی و دیدار با مدیرعامل، اقدام‌های شرکت را در رفع موانع تولید ستود.
اقدام‌ شرکت برق خراسان شمالی در رفع موانع تولید درخشان است,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیرعامل خیریه مینو با حضور در این شرکت ضمن قدردانی از حمایت‌های ویژه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در رفع موانع مربوط به حوزه برق و هم چنین حضور فعال و پیشتاز در بخش‌های مختلف اجتماعی جامعه گفت: یکی از مسائل بسیار مهم در بخش‌های تولیدی، توجه و جذب افراد کم‌توان و معلولان است که این مؤسسه با پیگیری‌های فراوان اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید در استان باهدف جذب و اشتغال این افراد کرده است.

نوشین جزایری ادامه داد: در همین راستا باتوجه‌به این که این کارگاه‌ها تولیدی نیازمند حمایت و توجه هستند و هم چنین مشکلات فراوانی در بخش‌های مختلف اداری دارند، خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکل این کارگاه کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در این دیدار با بیان این که این شرکت در مسیر قانون همواره از افراد توان‌خواه و هم چنین مؤسسات اجتماعی، حمایت و کمک کرده است، خاطرنشان کرد: باتوجه‌به این که توجه به مسئولیت‌های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است، این شرکت در چهارچوب دستورالعمل‌های ابلاغی، اقدام‌های لازم را برای کمک به این افراد در استان تسهیل کرده است.

حسن چاهی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های فراوان این شرکت، در حال حاضر شرایط استفاده از سیستم‌های خورشیدی برای مددجویان و سایر افراد در بخش‌های مختلف فراهم شده است که این موضوع فرصت بسیار مغتنمی برای استفاده از تسهیلات مربوطه است تا افراد بتوانند با بهره‌گیری از آن، اقدام به راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی با خرید تضمینی ۲۰ساله از طرف وزارت نیرو کنند.

وی ادامه داد: مؤسسه خیریه مینو نیز در استان باتوجه‌به اقدامات ارزشمند خود در جذب و اشتغال افراد کم‌توان که مشغول به فعالیت تولیدی هستند، نیازمند به رفع برخی از موانع در حوزه برق داشت که باتوجه‌به منویات مقام معظم رهبری در خصوص رفع موانع تولید، این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات این مؤسسه مرتفع کرده است.

لازم به ذکر است که مؤسسه خیریه مینو با راه‌اندازی کارگاه تولیدی با فعالیت بیش از ۴۰ تن از افراد کم‌توان و معلول مشغول به تولید پوشاک بیمارستانی و سایر اقلام است.

انتهای خبر/

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک