یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ - ساعت ۷:۰
رئیس اتحادیه لبنیات، قصابان و مرغ‌فروشان شهرستان:

کمبودی در حوزه مرغ در بازار بجنورد نداریم

رئیس اتحادیه لبنیات، قصابان و مرغ‌فروشان بجنورد گفت: در حال حاضر مرغ به میزان نیاز مصرف‌کننده در خراسان شمالی وجود دارد و هیچ کمبودی در حوزه مرغ در بازار وجود ندارد.
کمبودی در حوزه مرغ در بازار بجنورد نداریم ,

حسین قاسم‌زاده، رئیس اتحادیه لبنیات، قصابان و مرغ‌فروشان بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک در بجنورد اظهار داشت: در حال حاضر مرغ به میزان نیاز مصرف‌کننده در خراسان شمالی وجود دارد.

 

 وی ادامه داد: مشکلی که در حوزه مرغ در استان وجود دارد این است که باتوجه‌به بالابودن قیمت مرغ در خارج از استان، متأسفانه گاهی اوقات این احتمال وجود دارد که مرغ به‌صورت غیرقانونی از استان خارج شود و همین موضوع باعث به‌هم‌ریختن تعادل در بازار مرغ خواهد شد.

 

 قاسم‌زاده ابراز داشت: در حال حاضر توزیع مرغ در بازار با ۶ درصد سود فروش، باقیمت کیلویی ۸۶ هزار و ۲۰۰ تومان و در برخی فروشگاه‌ها با قیمت کیلویی ۸۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

رئیس اتحادیه لبنیات، قصابان و مرغ‌فروشان بجنورد بیان داشت: همچنین گوشت گوسفندی زنده فروش به قیمت کیلویی ۲۳۰ هزار تومان در بازار به قیمت کیلویی ۵۵۰ هزار تومان و گوشت گوساله زنده فروش ۱۹۷ هزار تومان به قیمت کیلویی ۵۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک