یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ساعت ۸:۲۹
مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه:

۱۰۰ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان شمالی به مدار توزیع بازگشتند

مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی با اشاره به اینکه شب گذشته ۱۰۰ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان شمالی به مدار توزیع بازگشتند، گفت: در حال حاضر ۲۳ جایگاه به سامانه هوشمند متصل و امکان برداشت سوخت با کارت را دارند.
۱۰۰ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان شمالی به مدار توزیع بازگشتند,

علی‌اصغر برومند، مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: نیمی از جایگاه‌های سوخت خراسان شمالی که به دنبال اختلال کشوری پیش‌آمده روز گذشته دچار مشکل شدند، با تلاش کارشناسان شرکت نفت به مدار توزیع برگشتند.

 

وی ادامه داد: طی ساعت ۱۲ بامداد، ۱۰۰ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان شمالی که شامل ۵۵ مورد هستند به مدار توزیع سوخت متصل شدند.

 

برومند با اشاره به اینکه از صبح روز گذشته و آغاز اختلال سراسری پنج تیم پنج‌نفره به همراه ۲۰ نیروی پشتیبان مشغول به فعالیت در جایگاه‌های سوخت بودند، گفت: با تلاش ۴۵ نفره این کارشناسان تمام جایگاه‌ها با حداکثر ظرفیت فعال شدند.

 

این مسئول ابراز داشت: در حال حاضر ۲۳ جایگاه سوخت به سامانه هوشمند متصل شده‌اند و قابلیت برداشت سوخت با کارت برای آنها فراهم شده و تلاش برای اتصال ۲۲ جایگاه باقی‌مانده ادامه دارد که نهایت طی روز آینده تمام جایگاه‌ها به سیستم سامانه هوشمند نیز متصل شوند.

 

انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک