چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ساعت ۵:۴۵
مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خبرداد:

خسارت ۲۸۶ میلیارد تومانی سیلاب به محورهای مواصلاتی خراسان شمالی

مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از خسارت ۲۸۶ میلیارد تومانی سیلاب به محورهای مواصلاتی خراسان شمالی طی امسال خبر داد.
خسارت ۲۸۶ میلیارد تومانی سیلاب به محورهای مواصلاتی خراسان شمالی,

به گزارش عصر‌اترک،به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، محمد مشتری در دیدار جمعی از کارکنان این اداره کل انجمن‌های رانندگان مسافرین و کالا با نماینده ولی‌فقیه در استان که به مناسبت گرامی داشته هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری انجام شد، گفت: آخرین سیلاب ها در حوزه مانه و سملقان حدود ۶۲ میلیارد تومان و در محور چمن بید- جنگل گلستان ۴۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

 

 وی افزود: با توجه به این که محور چمن بید - جنگل گلستان جزو ۱۰ کریدور مهم کشور و ارتباط بین دو قطب زیارتی و سیاحتی است، بازسازی این محور با تلاش و همت راهداران طی ۱۴ روز کاری به اتمام رسید و زیر بار ترافیک رفت.

 

 وی گزارشی از عملکرد این اداره کل در سال جاری ارائه و اظهارکرد: در ۸ ماه امسال، ۱۸۹ کیلومتر از راه های شریانی و اصلی استان به ارزش ۱۱۱۰ میلیارد ریال بهسازی و روکش، ۵۲.۴۵ کیلومتر از راه های روستایی به ارزش ۲۰۹۸ میلیارد ریال بهسازی و ۹۹.۲۵ کیلومتر از راه های فرعی و روستایی به ارزش ۱۳۶۴ میلیارد ریال روکش آسفالت شده است.

 

 وی با اشاره به ارتقای ۴ درصدی استان در برخورداری از راه آسفالته روستایی ادامه داد: طی این مدت ۶ نقطه حادثه خیز، ایمن سازی شده و تا پایان سال ۱۳ نقطه پرحادثه دیگر نیز برطرف خواهد شد.

 

 نماینده ولی فقیه در استان نیز در این جلسه با برشمردن اهمیت حمل و نقل و راهداری و نقش راهداران و رانندگان در اقتصاد و رفاه مردم تصریح کرد: با توجه به نبود خط ریلی و کمبود پروازها در خراسان شمالی، بیشترین جا به جایی کالا و مسافر از طریق جاده ها انجام و فشار زیادی بر رانندگان کالا و مسافر و راهداران وارد می شود به ویژه در ایام خاصی مانند عید نوروز، رحلت امام خمینی(ره)، اربعین حسینی و ایام پایانی ماه صفر، شاهد پیک سفر و حجم بالای کار در این بخش هستیم.

 

 حجت الاسلام نوری افزود: تجهیزات و تسهیلات مورد نیاز برای رانندگان حمل و نقل عمومی باری و مسافری برون شهری فراهم شود.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک