شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ساعت ۵:۰
فرمانده نیروی انتظامی استان خبر داد:

فعالیت ۹۰ تیم در جاده‌های خراسان شمالی طی اجرای طرح زمستانی

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی گفت: در ایام اجرای طرح زمستانی ۹۰ تیم شامل ۵۵ تیم در محورهای برون‌شهری و ۳۵ تیم در محورهای درون‌شهری آماده خدمات‌رسانی هستند.
فعالیت ۹۰ تیم در جاده‌های خراسان شمالی طی اجرای طرح زمستانی ,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی انتظامی خراسان شمالی، سردار مطهری زاده گفت: باتوجه‌به قرارداشتن خراسان شمالی در کریدور و تردد بالای مسافران و زائران از این مسیر، در ایام پیک سفر همچنین در فصل زمستان باید با هم‌فکری و هم‌افزایی و استفاده از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان، تردد ایمن را برای کاربران جاده‌ای فراهم کنیم.


وی به آمار روبه‌افزایش تصادفات در کشور اشاره کرد و گفت: در ایام اجرای طرح زمستانی که از ۲۱ آذر آغاز شده و تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد، ۹۰ تیم در قالب ۱۷۰ نیرو شامل ۵۵ تیم در قالب ۱۱۰ نیرو در محورهای برون‌شهری و ۳۵ تیم با ۶۴ نیرو در محورهای درون‌شهری آماده خدمات‌رسانی هستند.

سردار مطهری زاده تصریح کرد: افزایش آمار تصادفات و جان‌باختگان ناشی از سوانح جاده‌ای از جمله دغدغه‌های مهم در جاده‌هاست که هر سال خسارت‌های زیادی را به جامعه و خانواده‌ها وارد می‌کند و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های شهری انجام شده، شمار حوادث رانندگی در زمستان امسال کاهش یابد.


انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک