یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ - ساعت ۱۰:۲۰
 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

 استقرار ۲۲۰ راهدار در محورهای خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی گفت: در رزمایش طرح ترافیکی زمستان که در فرماندهی انتظامی برگزار شد ۲۱ تیم در قالب ۲۲۰ راهدار در محورهای خراسان شمالی طی اجرای طرح زمستانی مستقر شده‌اند.
 استقرار ۲۲۰ راهدار در محورهای خراسان شمالی,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، محمد مشتری گفت: بیش از ۱۵ هزار تن شن و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی جاده‌ها و اجرای طرح راهداری زمستانی در پایگاه‌های راهداری خراسان شمالی ذخیره شده است.

 وی ادامه داد: در رزمایش طرح ترافیکی زمستان که در فرماندهی انتظامی برگزار شد ۲۱ تیم در قالب ۲۲۰ راهدار در محورهای خراسان شمالی طی اجرای طرح زمستانی مستقر شده‌اند.

 مشتری افزود: همچنین ۲۴۷ دستگاه ماشین‌آلات راهداری شامل ۱۱۳ دستگاه ماشین‌آلات نیمه‌سنگین، ۱۰۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و مابقی خودروهای سبک است که در طول اجرای طرح زمستانی به‌کارگیری می‌شود.

 وی با اشاره به این که ۱۲۴ اپراتور ماشین‌آلات راهداری و ۲۲۰ راهدار طی این مدت در محورهای استان برای جلوگیری از مسدودشدن مسیرها و برف‌روبی آماده خدمت‌رسانی هستند، گفت: محورهای خراسان شمالی دارای ۱۹ گردنه مهم و برف‌گیر است و گشت‌های راهداری در محورهای اصلی، فرعی و روستایی حضور خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به برف‌روبی و برقراری تردد در این محورها اقدام کنند.

 مشتری با بیان این که ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان برای اجرای این طرح آماده است، ادامه داد: امیدواریم با کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان دیگر بتوانیم بهترین خدمات را به کاربران جاده‌ای ارائه دهیم و شاهد کاهش تصادفات و جان‌باختگان حوادث رانندگی باشیم.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خاطرنشان کرد: تلفن گویای ۱۴۱ به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی کاربران جاده‌ای در خصوص آخرین وضعیت اطلاعات راه‌های استان و ثبت شکایت حمل‌ونقل و مشاهدات رخدادهای جاده‌ای است.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک