یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ - ساعت ۱۸:۳۰

دانشگاه بجنورد، دانشگاه معین کمیته بهره‌وری خراسان شمالی شد

با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری، تفاهم نامه‌ای چهار جانبه با رویکرد انتخاب دانشگاه بجنورد به عنوان دانشگاه معین کمیته بهره‌وری استان امضا شد.
دانشگاه بجنورد، دانشگاه معین کمیته بهره‌وری خراسان شمالی شد ,


به گزارش عصراترک، عصر امروز در جلسه شورای اداری استان، پس از معرفی دانشگاه دولتی بجنورد به عنوان دانشگاه معین کمیته بهره‌وری استان، تفاهم‌نامه چهار جانبه‌ای میان سازمان ملی بهره‌وری، استانداری خراسان شمالی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دانشگاه بجنورد امضا شد. 
بر اساس این تفاهم‌نامه، این دانشگاه مکلف می‌شود تا هر اقدامی که به تحقیق، پژوهش و مسئله‌شناسی نیاز دارد را به کمیته بهره‌وری استان ارائه دهد و از توان علمی اساتید و دانشجویان این دانشگاه معین برای حل مسائل استفاده شود. 
 دانشگاه بجنورد، هشتمین دانشگاهی است که در زمینه بهره‌وری ماموریت می‌گیرد. 
به گزارش عصراترک، میرسامان پیشوایی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران با حضور در جلسه شورای اداری استان درباره این تفاهم‌نامه عنوان کرد: سرمایه‌های انسانی و علمی در اختیار دانشگاه‌ها است که می‌توان برای ارتقای بهره‌وری در کشور از ظرفیت پایان نامه‌های دانشجویی و تحقیقات اساتید دانشگاهی بهره‌برداری کرد. 
پیشوایی گفت: در این زمینه می‌توان حل مسئله‌ها را به موضوع پایان نامه‌های دانشجویایی و تحقیقات اساتید تبدیل کرد. 
وی تصریح کرد: دانشگاه‌های معین کمیته بهره‌وری استان.ها متعهد می‌شوند که تحقیقات و پژوهش‌ها را به کمیته بهره‌وری استان‌ها هدایت کنند. 
علاوه بر این، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران از ابلاغ نظام‌نامه چرخه مدیریت بهره‌وری به استان‌ها خبر داد و اظهار کرد: در این نظام‌نامه ابلاغی به استان‌ها تکلیف شده است که حوزه‌های اجرایی – اقتصادی مناطق خود را مشخص و نسبت به مسئله‌شناسی آن‌ها، ارائه راهکارها و تدوین برنامه برای حل مسائل آن‌ها اقدام کنند. 
پیشوایی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مصوب باید در دستور کار اجرا قرار گیرند و سازمان ملی بهره‌وری هر سه ماه یکبار اقدامات اجرایی استان‌ها مبتنی بر برنامه‌های مصوب را پایش خواهد کرد. 
انتهای خبر/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک