شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ - ساعت ۱۲:۵۸
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان:

پویش یلدای مهربانی به یاری نیازمندان خراسان شمالی می‌آید

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: پویش یلدای مهربانی در آستانه شب یلدا با جهت تأمین بخشی از نیازهای معیشتی نیازمندان در حال اجرایی شده است.
پویش یلدای مهربانی به یاری نیازمندان خراسان شمالی می‌آید,

 به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اظهار داشت: مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: پویش یلدای مهربانی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم استانی‌های عزیز جهت تأمین بخشی از نیازهای معیشتی نیازمندان از جمله میوه، آجیل و شیرینی برای توزیع بین افراد نیازمند تحت پوشش این نهاد در شب یلدا در حال برگزاری است.

 وی ادامه داد: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود اعم از میوه و شیرینی را به این اداره کل و یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند تا افراد نیازمند نیز در شادی‌های شب یلدا سهیم باشند.

 مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۰۶۱۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷ * به دست نیازمندان برسانند.

 وی گفت: به‌منظور کمک به خرید شب یلدای ایتام و نیازمندان تحت حمایت پویش یلدای مهربانی از اواسط آذرماه شروع شده و تلاش می‌کنیم کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و در فرصت باقیمانده تحویل ایتام و نیازمندان دهیم.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک