دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ - ساعت ۱۲:۲۸

اعضای هیأت بازرسی انتخابات در خراسان شمالی تعیین شدند 

هیأت بازرسی انتخابات در استان خراسان شمالی تشکیل و ناصر فخر موحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی به عنوان رئیس هیات بازرسی انتخابات استان، انتخاب و معرفی شد.  
اعضای هیأت بازرسی انتخابات در خراسان شمالی تعیین شدند ,

به گزارش عصراترک، ناصر فخر موحدی، رئیس هیأت بازرسی انتخابات در استان خراسان شمالی در این باره اظهار کرد: هیات بازرسی انتخابات استان پنج نفر عضو دارد که این اعضا، تعیین و به وزارت کشور معرفی شدند.  

وی افزود: مرتضی رجایی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی، ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی و مهدی اسلام‌خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از دیگر اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان هستند.  

فخر موحدی همچنین اعلام کرد: در خراسان شمالی، هیأت‌های بازرسی انتخابات شهرستان‌ها نیز تشکیل شده‌اند که هر یک از هیأت‌های بازرسی انتخابات در شهرستان‌ها دارای سه عضو هستند.  

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها، معاونان فرمانداران و یا بخشداران بخش‌های مرکزی به‌عنوان رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستانی تعیین می‌شوند.  

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان گفت: از فرمانداری‌ها درخواست شده است که اعضای هیأت‌های بازرسی انتخابات شهرستان‌های خود را به هیأت بازرسی انتخابات استان معرفی کنند.  

فخر موحدی در ادامه به ماده ۸۱ انتخابات نیز اشاره و عنوان کرد: مبتنی بر این ماده‌قانونی به هیأت‌های بازرسی انتخابات شهرستان‌ها اختیار عضویت در ستاد تبلیغات انتخابات استان داده شده است.  

وی گفت: این امر، در راستای ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی در استان و ایجاد فضای رقابتی مناسب در انتخابات اسفندماه امسال است.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی یادآور شد: تبلیغات رسمی انتخابات در سوم اسفندماه آغاز می‌شود که مهلت آن هفت‌روزه است.  

این مسئول تصریح کرد: هرگونه تبلیغاتی از سوی نامزدها تا قبل از سوم اسفندماه تخلف است.  

وی اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی با شماره‌های ۳۲۴۰۴۱۸۰ همچنین ۰۹۳۹۵۸۴۰۴۲۵ تماس بگیرند و گزارش دهند.  

انتهای خبر/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک