دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ - ساعت ۵:۱

پیوند مسجد و مدرسه توسط معلمان جهادگر بجنوردی

 کلاس‌های رایگان آموزشی برای دانش‌آموزان، به همت معلمان جوان و جهادگر بجنورد و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی برگزار شد.
پیوند مسجد و مدرسه توسط معلمان جهادگر بجنوردی,

 به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، فرهنگیان جوان بجنورد با همیاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، برای دانش‌آموزان کلاس تقویتی دروس ابتدایی و مقطع متوسطه را به‌صورت رایگان برگزار کردند.

 حسین پاکدامن، از فرهنگیان جوان مسجدی که چندی است "جمعیت فرهنگیان جوان خراسان شمالی" را شکل داده‌اند و برای دومین سال پیاپی با همکاری کانون‌های مساجد کلاس‌های رایگان آموزش دروس پایه‌های ابتدایی و متوسطه برگزار می‌کنند، در این باره توضیحاتی داد.

 وی افزود: ابتدا از دانش‌آموزان در مساجد ثبت‌نام برای حضور در کلاس های تقویتی رایگان ثبت‌نام شد.

 

 

 پاکدامن همچنین اعلام کرد: کلاس ها در مساجد حضرت امیر المومنین علیه‌السلام، حضرت بقیه الله عجل‌الله تعالی فرج الشریف و امام سجاد علیه‌السلام بجنورد برنامه‌ریزی و اجرا شد که مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ریاضی پایه پنجم، اقتصاد ویژه کنکور، آموزش مسائل عقیدتی، احکام و عربی متوسطه دوم، آموزش برق خانگی و تعمیر لوازم برقی، مدیریت آموزشی و برنامه‌ریزی درسی، ریاضی و فارسی ابتدایی و متوسطه اول، گرافیک، دروس ابتدایی و جامعه‌شناسی ویژه کنکور، قرآنی و تربیتی قرآن و دین زندگی، احکام بانوان و مشاوره و نیز دروس پایه ششم ابتدایی از جمله کلاس‌های آموزشی به میزبانی مساجد بود.

 پاکدامن همچنین گفت: ۹ نفر از معلمان جوان عضو جمعیت فرهنگیان جوان خراسان شمالی در این برنامه به‌صورت جهادی همکاری کردند و با ایجاد فضای دوستانه نکات درسی را برای دختران و پسران دانش‌آموز یادآوری کردند.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک