جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ - ساعت ۱۸:۳۷
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

استقبال مردم خراسان شمالی از مسابقات قرآن کریم بی‌نظیر بود

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در اختتامیه مسابقات قرآن کریم استقبال مردم خراسان شمالی از مسابقات سراسری قرآن کریم را بی‌نظیر و کم‌نظیر خواند.
استقبال مردم خراسان شمالی از مسابقات قرآن کریم بی‌نظیر بود,

 به گزارش عصر اترک، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در اختتامیه چهل و ششمین مسابقات قرآن کریم که امروز در هتل داریوش برگزار شد، اظهار کرد: در محافل و مساجد باید حوزه تلاوت شکل بگیرد و جلسات حفظ، ترتیل، استماع و دعاخوانی برگزار شود.

 حجت‌الاسلام خاموشی افزود: مسئولان با پشتیبانی و حضور پررنگ خود موجب پرچم‌داری خراسان شمالی در برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم و اهتزاز آن شدند.

خاموشی با بیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری نیز بر گستردگی فرهنگ قرآنی در کل جامعه است، گفت: محافل قرآنی شب‌های جمعه در شهرستان‌ها و تمام امامزاده‌ها برگزار شود.

 رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: فضاهای خوبی در اختیار ما قرار دارد باید این فضاها را برای اهل‌بیت (ع) صرف کنیم.
 
 وی گفت: اگر کسی به دنیا دل ببندد راهی جز نشستن در محضر قرآن نمی‌ماند، ما باید اهل عمل به قرآن باشیم.
 
 خاموشی در ادامه گفت: در مکتب مقاومت، مقاومتی شکل‌گرفته است که در حال حاضر از آمریکا نمی‌هراسد که این مقاومت نشأت گرفته از قرآن است، با عمل به آیات کریمه قرآن دشمن امکان درگیری ندارد.
 
 در پایان  از سوی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پیشنهاد شد تا مسابقات سراسری قرآن کریم نوجوانان سال آینده به میزبانی خراسان شمالی برگزار شود.

 

 انتهای خبر/ دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک