جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ - ساعت ۹:۳۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی:

اختتامیه مسابقات قرآن کریم ظهر امروز برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ظهر شنبه برگزار می‌شود.
اختتامیه مسابقات قرآن کریم ظهر امروز برگزار می‌شود,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی، حجت الاسلام عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به پایان برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد اظهار کرد: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ظهر امروز، شنبه ۱۸ آذرماه در محل مجتمع داریوش بجنورد و با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی به برنامه‌های پیش بینی شده در اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اشاره کرد و گفت: اجرای تلاوت مجلسی از سوی یکی از قاریان بین‌المللی و همچون سخنرانی حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از جمله برنامه‌های اختتامیه مسابقات است.

وی با اشاره به آغاز این برنامه‌ها از ساعت ۱۴ تصریح کرد: محل برگزاری اختتامیه در سالن اجتماعات مجتمع داریوش بجنورد از ساعت ۱۳ پذیرای مردم و علاقه مندان به حضور در اختتامیه این دوره از مسابقات است.

آسوده همچنین از برپایی ایستگاه صلواتی در حاشیه اختتامیه مسابقات خبر داد و افزود: نمایشگاه قرآن و عرضه محصولات مرتبط و همچنین غرفه‌هایی از جمله مهد قرآن ویژه کودکان نیز از ظهر امروز در محل برگزاری اختتامیه در اختیار مردم و حاضران خواهد بود.

وی در انتها گفت: اختتامیه این مسابقات به اعلام برگزیدگان رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و همچنین حفظ ۲۰ جز در دو بخش آقایان و بانوان می‌پردازد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک