جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ - ساعت ۸:۴۴
یکی از فعالان قرآنی استان:

برگزاری مسابقات سراسری قرآن مایه برکت برای خراسان شمالی است

یکی از فعالان قرآنی خراسان شمالی گفت: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم مایه خیروبرکت برای استان و کشور است و در اصل یک جریان‌سازی فرهنگی و ترویج و گسترش سبک زندگی قرآنی و معنوی خواهد بود.
برگزاری مسابقات سراسری قرآن مایه برکت برای خراسان شمالی است,

عباس کیفی، یکی از فعالان قرآنی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: برگزاری این مسابقات به میزبانی استان و حضور گسترده مردم قرآن دوست نوعی تعظیم شعائر الهی است، زیرا مسابقات قرآن مظهر نور و هدایت معنوی افراد جامعه می‌شود.

عضو جامعه قاریان قرآن گفت: هدف از برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور فعالان قرآنی استان‌های سراسر کشور ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه است که باعث افزایش سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه می‌شود و همچنین به جلسات و محافل قرآنی انگیزه می‌دهد.

کیفی اظهار داشت: مسابقات قرآن کریم عرصه ظهور و پرورش استعدادهای پنهان عزیزان شرکت‌کننده و شناسایی و پرورش استعدادها یکی از اهداف مسابقات قرآنی است که حضور شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف این مسابقات در خودباوری و ایجاد معنویت تأثیرات بسیاری دارد.

وی افزود: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم از برکات انقلاب است و حرکت در مسیر قرآن، حرکت در مسیر تحول معنوی و دینی در جامعه است.

این کارشناس ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی بیان داشت: هدف مسابقات سراسری قرآن کریم استفاده از ظرفیت‌های قرآنی است و نقش مؤثری در گسترش فرهنگ قرآنی و ترویج آموزه‌های قرآنی دارد.

کیفی تأکید کرد: قاریان و حافظان قرآن بهترین اشاعه‌دهندگان کلام الهی هستند و مسئولیت خطیری در جامعه اسلامی دارند، اشاعه ارزش‌های انقلاب و اسلام، مسئولیت مهم فعالان قرآنی است.

وی تصریح کرد: بصیرت، راه مقابله با فتنه‌ها و شناخت حق علیه باطل است و کسی که از ولایت‌فقیه در تمام ابعاد تبعیت کند، دارای بصیرت است.

عضو جامعه قاریان قرآن گفت: برگزاری مسابقات قرآن بهترین فرصت برای خودسازی و تقویت بصیرت حسینی است و برای گسترش جریان آگاهی در جامعه بسیار مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: قاریان و حافظان قرآن کریم به‌عنوان پرچم‌داران عرصه ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی وظیفه سنگینی در هدایت جامعه به‌سوی کمال و سعادت برعهده دارند.

انتهای خبر/ا

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک