جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ - ساعت ۷:۰

 آمادگی کامل برای حضور مردم در اختتامیه مسابقات سراسری قرآن

 تدابیر لازم برای حضور پرشور مردم در آیین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اندیشیده شده و ستاد برگزاری آمادگی کامل را برای حضور گسترده مردم دارد.
 آمادگی کامل برای حضور مردم در اختتامیه مسابقات سراسری قرآن,

به گزارش عصر اترک، باتوجه‌به استقبال بی‌نظیر مردم خراسان شمالی از لحظه آیین افتتاحیه آغاز به کار این دوره از مسابقات تا کنون و باتوجه‌به پیش‌بینی حضور چند هزارنفری مردم در آیین پایانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ستاد برگزاری مسابقات تمام تدابیر لازم را برای حضور چند هزارنفری مردم در محل برگزاری این دوره از مسابقات؛ مجموعه اقامتی هتل داریوش بجنورد اندیشیده و امکانات لازم برای حضور اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شده است.

پیش‌بینی وسیله ایاب‌وذهاب از میدان شهید به میدان آزادگان و امام رضا (ع) تا محل برگزاری مسابقات توسط شهرداری محترم بجنورد انجام‌گرفته است.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از ۹ آذرماه جاری در شهر بجنورد و در دو بخش نغمات دینی و آوایی با رقابت ۳۵۶ شرکت‌کننده آغاز شده است، عصر روز جمعه هم‌زمان با آخرین روز مسابقات، با رقابت فینالیست‌ها به پایان رسید و برترین‌های این رقابت امروز در آیین اختتامیه معرفی خواهند شد.

مراسم اختتامیه امروز شنبه ۱۸ آذرماه از ساعت ۱۳.۳۰ لغایت ۱۶.۳۰ برگزار خواهد شد.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک