جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۷ - ساعت ۱۴:۳۶
امام‌جمعه آشخانه:

فرهنگ مقاومت، محاسبات دشمن در خاورمیانه را به‌هم‌ریخته است

امام‌جمعه آشخانه گفت: امروز دیدن دستاوردهای ملت ایران در بخش‌های مختلف دشمنان را خشمگین کرده است و محاسباتشان را نسبت به خاورمیانه به‌هم‌ریخته است.
فرهنگ مقاومت، محاسبات دشمن در خاورمیانه را به‌هم‌ریخته است,

به گزارش عصر اترک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد، امام‌جمعه آشخانه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: قرآن و عترت رسول خدا (ص) دو عنصری است که برای ملت انقلابی ایران یک فرهنگ و اعتقادی به وجود آورده که خود را از فرهنگ ابتذال به فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت تبدیل شوند.

 وی ادامه داد: این فرهنگ امروز حرف اول را در دنیا می‌زند و با همین فرهنگ توانستیم هشت سال در دفاع مقدس با دنیای استکبار مبارزه کنیم و در نتیجه به پیروزی برسیم.

 امام‌جمعه آشخانه گفت: استکبار جهانی فهمید که این فرهنگ قرآن و عترت او را نابود خواهد کرد بدین جهت به فکر توطئه‌های بزرگ با برنامه‌ریزی وارد میدان مخالفت با اسلام و دین شد و بدین خاطر خیلی از بزرگان و عالمان عارف ما را ترور کردند که می‌توان به‌عنوان نمونه از آیت‌الله دستغیب شهید محراب یادکرد.

 وی تصریح کرد: امروز اگر می‌بینیم دنیای استکبار به دفاع از اسرائیل مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین را دیوانه‌وار بمباران می‌کند به‌خاطر ترس از فرهنگ مقاومت اسلامی در دنیای اسلام است.

 امام‌جمعه آشخانه خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان ملت ایران می‌بینند که ما کاوشگر به فضا می‌فرستیم و دستاوردهای دانش‌بنیان که هر روز تولید جدیدی به بازار عرضه می‌کنند آنان را خشمگین کرده و محاسباتشان را نسبت به خاورمیانه به‌هم‌ریخته است.

 وی همچنین افزود: گسترش فرهنگ قرآن در استان خراسان شمالی که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران تحت ولایت ولی‌فقیه است دشمن را سخت عصبانی کرده که باید آحاد ملت ایران به جهت این دستاوردهای انقلاب شکرگزار نعمت عزت و اقتدار و شرافت ایران و ایرانی باشند.
 حجت‌الاسلام شریعتی نژاد به نقشه شوم دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمن با سازماندهی می‌خواهد فرهنگ ابتذال، ذلت و خواری را بر جامعه انقلابی ما تحمیل کند؛ اما جوانان دانشجوی انقلابی و فهیم اعم از زن و مرد نباید اجازه دهند که دشمن به اهداف شومش برسد.

 وی افزود: دشمن به دنبال برهم‌زدن امنیت و آرامش جامعه انقلابی است، اما جوانان، مسئولان و مردم انقلابی ما این نیت شوم دشمن را قطع و نابود خواهد کرد و او را با انواع نیت‌های پلیدش در گور دفن خواهد کرد.

 امام‌جمعه آشخانه تصریح کرد: غرب بداند که با این نیروی مقاوم انقلابی دیگر نمی‌تواند در دنیا عرض‌اندام کند، زیرا فرهنگ قرآن و عترت تحت زعامت آیت‌الله خامنه‌ای به احدی اجازه نمی‌دهد که دشمنان داخلی و خارجی در امور کشور ما و نیروهای مقاومت دخالت کند.

 انتهای پیام/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک